Avatar billede qazimodo Nybegynder
23. maj 2004 - 01:06 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

Problemmer med PDF-konvertering

Hej!

Jeg ahr et problem med en PDF-konvertering. Jeg har prøvet med SolidPDF og PDFEdit til at lave en PDF om til en Word-fil, men det eneste der kommer ud er en masse underlige tegn. tilsyneladende er det fordi der er brugt nogle "embedded fonts", men jeg ved ikke hvad jeg skal stille op med problemmet.
Filen ligger på siden angivet forneden, og hvis nogen har en løsning på problemmet vil jeg være taknemlig. Evt. hvis nogen kunne lave den om til et redigerbart format.

http://www.studieportalen.dk/opg/pdf/o1585.pdf

Tak for hjælpen
Q
Avatar billede qazimodo Nybegynder
23. maj 2004 - 01:29 #1
forresten skal det lige siges at dokumentet er lavet med et program der hedder 5d pdf creator, der vist har flere fonts end Adobe, men jeg her ikke særlig meget forstand på det og håber på hjælp
Avatar billede halifax Nybegynder
23. maj 2004 - 01:40 #2
Jeg har forsøgt med Scansoft PDCConverter
PDF Converter was developed in collaboration with Microsoft, so it seamlessly integrates with the applications you use every day
http://www.scansoft.com/pdfconverter/

men det blev også noget ulæseligt lo..!  Første gang jeg har oplevet det iøvrigt. Kan ikke sige om det skyldes d5 pdf creator.
Avatar billede buddy45 Juniormester
23. maj 2004 - 01:41 #3
Den ser da fin ud - om islandske sagaer og folkeviser osv.
Avatar billede buddy45 Juniormester
23. maj 2004 - 01:42 #4
Ups - sorry - læste forkert!
Avatar billede halifax Nybegynder
23. maj 2004 - 01:42 #5
PDFConverter gav denne meddelelse:
Could not process some pages in this file because they use non-standard encoding. = måske alligevel d5 pdf creators skyld??
Avatar billede buddy45 Juniormester
23. maj 2004 - 01:54 #6
Kan man klistre 23 sider ind her?
Avatar billede buddy45 Juniormester
23. maj 2004 - 01:57 #7
Har du en mail jeg kan sende den til?
Avatar billede buddy45 Juniormester
23. maj 2004 - 02:07 #8
Har udskrevet filen til nyt PDF dokument(v. 6). I denne kan jeg markere alt og kopiere til Word.
Avatar billede qazimodo Nybegynder
23. maj 2004 - 11:53 #9
Tak buddy, kan du sende den benedictetp@post.cybercity.dk ? jeg belønner med 200 p
Avatar billede buddy45 Juniormester
23. maj 2004 - 12:15 #10
Er nu sendt. Har zippet filen.
Avatar billede buddy45 Juniormester
23. maj 2004 - 12:16 #11
Teksten er uformateret - men redigerbar. Det ser du.  :-)
Avatar billede qazimodo Nybegynder
23. maj 2004 - 12:49 #12
tak for hjælpen, har lige smidt 200p! men eller fortsat god søndag
Avatar billede buddy45 Juniormester
23. maj 2004 - 12:52 #13
Takker! God søndag til dig også.