Avatar billede exo Nybegynder
22. maj 2004 - 19:29 Der er 11 kommentarer

Unikt Koncept

Goddag folkens!

Søger:
En der har et genialt og gennemtænkt koncept med penge i.

Tilbyder:
Gratis programmeringen.

Vi deler:
50/50 af alle indkomsterne.

Kontakt:
email eller msn = exodk@sol.dk

ser frem til et spændende og seriøst sammarbejde!

mvh. exo!
Avatar billede exo Nybegynder
22. maj 2004 - 19:30 #1
rettelse:
email eller msn = exodk@ofir.dk
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
22. maj 2004 - 19:32 #2
Jeg har kontaktet dig på MSN
Avatar billede triple-x Nybegynder
23. maj 2004 - 11:05 #3
fortæl lidt mere om dig selv.
alder?
hvor bor du
hva har du lavet før
hva kan du programmere?
Avatar billede exo Nybegynder
23. maj 2004 - 14:08 #4
triple-x:
Hvis du ville skrive en email kunne vi snakke privat.
Men kan da godt svare på dine spørgsmål her:
- 17 år, døm ikke på alderen.
- Bor i københavn.
- Intet jeg kan vise pt. dog kun forum'er, brugersystemer osv.
- Alt, har prøvet lidt af hvert.

Der er ingen grænser for hvad jeg kan programmere, skal have have et godt koncept så er jeg på.
Avatar billede triple-x Nybegynder
23. maj 2004 - 15:33 #5
jeg er nok ikke den eneste der ville vide mere om dig, derfor jeg fik dig til at skrive her så alle har en chance, det er det et forum er til for.

du skriver du er 17 år og at der ikke er nogen grænser for hvad du kan programmere, vil det sige hvis jeg står med en opgave i C++ eller Java så klarer du den også?
Avatar billede exo Nybegynder
23. maj 2004 - 18:43 #6
triple-x:
Det må du undskylde, glemte at sige at det var PHP jeg programmerede. Indenfor PHP er der INGEN grænser for hvad jeg kan programmere, det var det jeg mente.
Avatar billede deric Nybegynder
23. maj 2004 - 20:13 #7
www.hotweb.tk - den kan faktisk bruges til lidt af hvert (:

Så bare chek den ud, der er nok noget du kan bruge -

- www.hotweb.tk
Avatar billede triple-x Nybegynder
24. maj 2004 - 09:25 #8
exo - helt iorden, har desværre ikke lige det koncept du søger efter, men til en anden god gang, så er det altid godt at poste lidt info herinde så folk ved om det de har liggende er noget du kan klare, så spilder du ikke en masse tid med mails fra folk som skal have lavet ting du ikke lige kan klare.
Avatar billede egede Nybegynder
24. maj 2004 - 20:22 #9
triple-x -> Du har vel ikke lyst til at sende lidt information om hvad du mangler til din programmeringsopgave vel? Har da noget erfaring inden for C++ og asm (+ noget ASP, PHP og VB) og vil gerne programmere lidt igen :)
Avatar billede triple-x Nybegynder
24. maj 2004 - 20:31 #10
egede - desvæære må jeg skuffe dig og sige det bare var et eksempel jeg bragte på banen for at hører om exo kunne ALLE programmerings sprog :)
Avatar billede fckcasper Nybegynder
26. juni 2004 - 13:50 #11
jeg har et. jeg har tilføjet dig til min msn