Avatar billede allankristensen Nybegynder
22. maj 2004 - 17:43 Der er 3 kommentarer

Dur de her ram til noget?

Hej ..

Jeg har besluttet mig for at smide en ny klods ram i min computer, og hvis der er en ting jeg ikke fatter noget af så er det ram ..

Jeg har fundet sådan en klods her:
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=13931

.. og så ville jeg lige høre om der var nogen meninger omkring dem .. gode / dårlige (i forhold til prisen ! )

Eller hvis der er alternativer så bare kom med dem .. mine eneste krav er:
min. 512mb (nok heller ikke mere med mit budget  )
PC-3200

Det er vidst alt. Er ligeglad med dual-halløj og det der, for jeg skal alligevel have en helt ny comp når der en dag kommer BTX, så det er ikke så vigtigt med flere ram.

Forresten, er det noget med at CAS skal være så lavt som muligt ? Er 2.5 ok, eller skal det helst være 2? Og hvor stor er forskellen?

På forhånd tak ..
Avatar billede peet-49 Novice
22. maj 2004 - 18:34 #1
Det er særdeles god blok-corsair er kvalitet.
Avatar billede peet-49 Novice
22. maj 2004 - 18:35 #2
2 er bedre end 2,5 men også dyrere.
Avatar billede peet-49 Novice
04. juli 2004 - 09:31 #3
Lukketid?