Avatar billede modli Nybegynder
22. maj 2004 - 17:21 Der er 2 løsninger

Domæne i 2000 server

Jeg er ikke så meget inde i netværk osv men vil gerne ha hjælp til følgende:

Jeg har 2 computer forbundet via et krydset kabel. 1 med windows2000 server og en med windows 2000 pro. Jeg har installeret active directory på serveren og vil gerne kunne logge på serveren via min klient. Hvordan opretter jeg et domæne på serveren? Lyder måske dumt men vil gerne ha hjælp :)
Avatar billede masteryeti Nybegynder
22. maj 2004 - 17:35 #1
Hvis du vil til at lave et domæne, går du ned i start->kør og skriver "dcpromo" (uden anførselstegn).
Herefter følger du bare guiden.
Avatar billede Slettet bruger
22. maj 2004 - 17:36 #2
Hej
Jeg vil anbefale dig et kig på http://www.serverguider.dk/artikler.aspx?Search=(w2ks her finder du trin for trin vejledninger i Windows 2000 serveropsætning.