Avatar billede ducks Nybegynder
21. maj 2004 - 19:47 Der er 1 kommentar og
1 løsning

FreeBSD i VMWare giver fejl

Når jeg prøver at installere FreeBSD i VMWare (Emulator) får jeg den her fejl:
*** VMware Workstation internal monitor error ***
NOT_IMPLEMENTED at 400d82 (6030)

Code: 00400d82-0000178e-93a8ffa6-d4a5a3a7-96fc829f-fbe2f3aa-b3e7fe

Please report this problem by selecting menu item Help > VMware on the Web > Request Support, or by going to the Web page "http://www.vmware.com/info?id=8&sn=M1ER8%2dHRW45%2dN0HFP%2d4U0JM&logFile=D%3a%5cVMWare%5cFreeBSD%5cvmware%2elog&coreLocation=D%3a%5cVMWare%5cFreeBSD%5cvmware%2dcore%2egz". Please provide us with the log file (D:\VMWare\FreeBSD\vmware.log) and the core file (D:\VMWare\FreeBSD\vmware-core.gz).
If the problem is repeatable, please select 'Run with debugging information' in the Options panel of the configuration editor. Then reproduce the incident and file it according to the instructions.
We will respond on the basis of your support entitlement.
We appreciate your feedback,
  -- the VMware Workstation team.

På google finder jeg kun nogle få topics som ikke har fået noget svar endnu. Er det fordi jeg har hentet en forkert udgave af FreeBSD eller hvad gør jeg forkert?

Den her har jeg hentet
ftp://ftp.dk.freebsd.org/pub/FreeBSD/releases/i386/ISO-IMAGES/5.2.1/

Jeg har prøvet at starte det på bootonly og disk1
Avatar billede ducks Nybegynder
21. maj 2004 - 20:35 #1
Jeg kører VMWare fra Windows XP
Avatar billede ducks Nybegynder
27. maj 2004 - 03:25 #2
lukker