Avatar billede k-s-d Nybegynder
21. maj 2004 - 18:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Sms betalinger ?

Oke søger sider som sælger "sms tjenester". Helt konkret, muligheden for at sende en sms til et 12xx nr og saa deltage i en konkurrence osv. jeg har ledt længe, men som i nok kan se har jeg lidt svært ved at forklare hvad det er jeg lige mangler ;)

På forhånd tak
Avatar billede avlund Nybegynder
21. maj 2004 - 19:25 #1
Æhm, vil du gerne bruge en masse penge på at sende en masse SMS'er, eller hvad? Det virker lidt sådan.
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. maj 2004 - 20:03 #2
jeg tror k-s-d selv har nogle konkurrencer hvor han vil have folk skal betale via en sms :)
Avatar billede avlund Nybegynder
21. maj 2004 - 20:06 #3
OK. Prøv på www.capeabilities.com .
Avatar billede triple-x Nybegynder
21. maj 2004 - 20:53 #4
www.smsas.com mener jeg også lave noget re-selling er deres services. Kontakt dem og hør nærmere
Avatar billede jes_petersen2 Nybegynder
26. maj 2004 - 00:05 #5
k-s-d >> Vi kan sælge dig en sådan løsning! Hvad enten dit behov er inbound/outbound SMS eller MMS, har vi ekspertisen og løsningerne til det - til garanteret konkurrencedygtige priser og betalingsmodeller.

Ring til mig på tlf. 28 14 42 67 eller send en e-mail til jes@10-4Media.dk, så tager vi en snak om det...