21. maj 2004 - 09:01Der er
10 kommentarer og 1 løsning
Outlook på 2 computere?
Hej allesammen...
Vil gerne vide hvordan man kan bruge outlook på 2 computere, altså med samme mail adresse. Når jeg f.eks. åbner min mail-adrese på computer a, henter den alle de nye mails ned på computer a, hvis jeg så senere gør det samme på computer b, kan jeg ikke se de nyeste mails på computer b, fordi de allerede er hentet af computer a. Vil gerne kunne åbne de samme mails på to forskellige computere i outlook.
Du kan hente fra den samme konto med 2 maskiner ( eller flere)og sørge for at mails bliver på serveren til du definitivt henter alt, fx om aftenen. Dette gøres via email-indstillinger pågældende konto-avanceret - gem en kopi af meddelelsen på serveren. Dette kryds sætter du på 1 maskine og det er så den der endeligt indeholder alle mails
Om igen, sorry: alle maskiner skal have krydset gem en kopi af meddelelsen på serveren. Den maskine der skal opbevare alle mails får fjernet dett kryds, når du definitivt vil tømme kontoen hos din mailudbyder >:_)
Outlook-funktioner-emailkonti--rediger eksisterende konto-rediger-avanceret-kryds i gem en kopi af meddelelsen på serveren. Fremgangsmåden kan variere en anelse i diverse udgaver af Outlook
hvis de to maskiner er forbundet i et netværk kan du også bare bruge den samme .pst fil på dem begge to. Så er alle mails og mapper fælles for begge maskiner. Den løsning bruger jeg med 8 maskiner. Man skal så bare være opmærksom på, at outlook ikke kan være åbnet på flere maskiner samtidig.
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.