Avatar billede aris Nybegynder
20. maj 2004 - 18:47 Der er 5 kommentarer

diasshow i frontpage 2003

Jeg har lavet et diasshow i frontpage 2003 men vil godt have den lavet mindre da jeg har en menu i begge sider af min hjemmeside derfor bliver den for stor. Kan det lade sig gøre/hvordan gør man ?
Eller er der en anden måde ?
det skal virke sådan: når man trykker på et lille billede i en celle kan man se det i stort (450 x 340 p)i en anden celle på samme side.
20. maj 2004 - 19:16 #1
Hvordan har du lavet diashowet?
Avatar billede aris Nybegynder
20. maj 2004 - 21:02 #2
Med frontpage 2003 - insæt webkomponent - fotogalleri - diasshow
21. maj 2004 - 12:24 #3
Ændrer størrelsen på de billeder, der indgår i diasshowet, til de ønskede 450*340 pixels.

Det kan du gøre i ethvert billedbehandlingsprogram.
Avatar billede aris Nybegynder
21. maj 2004 - 12:56 #4
nope det hjælper ikke - det har jeg gjort det er ikke problemet! der er bare hvidt i siderne som jeg ikke kan gøre mindre det gør diashowet af sig selv.
Avatar billede mif Nybegynder
26. maj 2004 - 15:56 #5
Jeg har samme problem! - samme spørgsmål. Mon ikke det er et af FP´s mange problemer?