Avatar billede firmaetsmand Nybegynder
20. maj 2004 - 08:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Søger: PHP/MySQL og webdesign - evt. gerne momsregistreret

Hej!

Vi har ret travlt i øjeblikket, og hvis du har bedre tid, kan vi sikkert samarbejde så du kan aflaste os.

Vi søger en stabil og effektiv person, der har erfaring med programmering i PHP/MySQL og gerne med det grafiske også - altså webdesignet.
Fx hvis du selv har lavet lidt større projekter/systemer fra bunden, inkl. dankort-betaling eller tilsvarende.

Da vi primært lever af at meget konkurrencedygtige priser skal du heller ikke regne med skyhøj konsulent-agtig løn. :)
Vi er nemlig under uddannelse - og det kan jo være du også er det, fx til datamatiker, datalog, multimedieudvikler eller andet..?
(Uddannede konsulenter med udgifter til egne lokaler osv. bliver nok fordyrt for os.)

Det vil være lønnede freelance-opgaver, hvor du arbejder for os.
Hvis du er momsregistreret er det en kæmpe fordel når du skal betales..
Vi håber også meget at du er klar på et outsourcing-samarbejde, hvor vi outsourcer HELE opgaven til dig, men kunden selvfølgelig stadig forbliver "vores".

(Men ellers må vi jo finde alternativer - fx at vi bare sender en check, som du selv finder du af at skrive på som B-indtægt eller hvordan man nu gør det.)

Sende gerne din reference-liste og dine kvalifikationer sammen med din timepris til mig på brev SNABELA mail.tele.dk
Avatar billede retep Nybegynder
20. maj 2004 - 09:35 #1
Hej :)

Du kan kigge på www.AT-Orbital.com, der kan du se referencer og meget mere.

Vores timepriser er meget rimelige, men er sikkert højere end en freelancer under uddannelse. Tilgengæld tager opgaven nok ikke så lang tid at løse, og I har sikkerheden for at det bliver lavet ordentligt første gang.

Hvis du vil sende en beskrivelse af opgaven til pa [SNABELA] atorbital.com vil jeg meget gerne give dig et uforpligtende tilbud.

Mvh Peter
Avatar billede atf_nova Nybegynder
20. maj 2004 - 12:31 #2
Hejsa :o)

Har også sendt dig en email.

Hilsen

Pernille Wihlborg / atf_nova
Avatar billede cmelchior Nybegynder
20. maj 2004 - 19:15 #3
Hej

Har også sendt en mail. Referencer kan ses på www.ilios.dk

mvh.

Christian
Avatar billede firmaetsmand Nybegynder
20. maj 2004 - 23:07 #4
Mange tak for alle de spændende henvendelser, der er kommet.
Der er ingen tvivl om, at der er rigtig mange, talentfulde mennesker i omløb her på Eksperten.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
21. maj 2004 - 02:14 #5
Jeg har med vilje ikke svaret men i ekspertens ånd finder jeg det rart at mange er værdsat :))