Avatar billede arne25 Nybegynder
20. maj 2004 - 07:46 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Pris på computer

hej
jeg har en computer jeg skal ha solgt men er ikke helt sikker på hvad jeg kan forlange for den.

Systemet består af :

Asus A7V600´FSB 400, Soc A, SATA, 8xAGP, 3com Giga LAN,
Soundmax 5,1 lyd, USB 2.0
2600+ Barton cpu (1916 Mhz)
512 PC 2700 333 Ram
160 seagate SATA HD (som køre SATA)
G-Force 3 ti200 M/128mb DDR tv out
16X Pionere Dvd
48X Lite On Brænder
17" Axis skærm

På forhånd tak for hjælpen
Avatar billede kittyhawkdk Nybegynder
20. maj 2004 - 07:48 #1
3k måske en smule mere hvis du er heldig..

//kitty
Avatar billede c-holst Novice
20. maj 2004 - 08:01 #2
www.edbpriser.dk

find de nedslående lave priser på udstyr af samme eller bedre kvalitet, læg sammen, og træk et betydeligt beløb fra. nedslående ik *S*

men ingen skal jo forhindre dig i at gå efter en høj pris, hvis du kan overbevise folk om, at dine dele er kvalitetsdele, og derfor er en bedre maskine end en bambusraket der på papiret kan det samme.

tænk på manglende garanti, hvor hårdt har det levet, kviteringer
Avatar billede firmaetsmand Nybegynder
20. maj 2004 - 08:13 #3
Jeg vil bare lige tilføje, at det normalt er mellem 50 - 65 % af nyprisen, du kan regne med at få. Hvis det vel at mærke IKKE er "forældede" varer, som fx er gået ud af produktion.
Hvis det er gamle sager er det tættest på 50% og nyere ting kan godt trække helt op til 65% af nyprisen.

I øvrigt er det meget populært at sælgeigennem nyhedsgrupperne - fx dk.marked.privat.edb - men ved salg får man typisk mest ved at bruge Den Blå Avis.
Avatar billede c-holst Novice
12. juni 2004 - 22:02 #4
Hvordan går det så, har du brug for mere hjælp, så kom med lidt respons
Ellers må du gerne lukke tråde her