Avatar billede chono Nybegynder
14. februar 2001 - 21:30 Der er 23 kommentarer

Trace spammer bag firewall - Og uden om ISP

Jeg har en veninde som modtager nogle ret syge mails fra en i hendes omgangskreds. Men at melde til abuse@wol.dk resultere kun i en opsigelse af misbrugerens konto, og oplysninger om hvem det er.. Så opgaven går ud op at finde vedkommende´s absolute position, ok ikke ISP´s server. Jeg har prøvet fucking alt, lige fra trace-routers til at hustle ISP´s support, som i øvrigt er nogle lame ass\'es. Ideen er lidt at finde ud af hvem personen er, uden at udbyderen kontakter vedkommende, og på den måde bliver alarmeret, og skifter IP, eller bare sender mails\'ne fra biblioteket el.lign !

[ INFO ]

1) De bliver altid sendt fra samme IP adresse, og må indikere at det er samme sted med fast IP..så som kollegie, skole etc

2) Når jeg kører traceroute ender de sidste fire rækker med *******

3) Når jeg tracer med \"Sam Spade\" ( www. TUCOWS), melder den de sidste 4 rækker ( servere ) som \" bogus DNS \" !

4) vedkommende bruger en hotmail

5) jeg ville gerne poste IP adressen, men ønsker ikke \"stockeren\" bliver alarmeret. Men hvis i ønsker at prøve at localisere vedkommende, skal jeg gerne maile IP

Som det nok fremgår, er det meget vigtigt for mig ( og veninden )at finde ud af hvem det er, uden at han/hun bliver alarmeret. Foruden point, hmmm udlover jeg et kick ass site med flash, shockwave, anything u fucking want,  top funk graphics etc..kort sagt et supercool site ( i skal selv have domænet ). Hvis i kan hjælpe med at lokalisere den syge idiot... anyway, tak på forhånd - chono aka PixelPimp
Avatar billede chono Nybegynder
14. februar 2001 - 21:32 #1
TILFØJELSE TIL FØRSTE LINIE, TYDELIGVIS, RESULTERE at MELDE VEDKOMMENDE TIL ABUSE@WOL.DK IKKE I OPLYSNINGER OM HVEM DET ER !
Avatar billede brain Nybegynder
14. februar 2001 - 21:37 #2
prøv at mailen hans IP til mig. dalberg@email.dk
Avatar billede handmade Nybegynder
14. februar 2001 - 21:42 #3
Dette er da en politiopgave, ikke en \"ekspertopgave\"!
Avatar billede chono Nybegynder
14. februar 2001 - 21:43 #4
Yeah well HandMade, pointen er at finde ud hvem det er, uden at vedkommende ved at vi leder efter ham/hende ok :)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
14. februar 2001 - 21:47 #5
Hvis du kender området, som IP adressen tilhører, så er det rimelig nemt af finde vedkommende.

1. Din veninde skal oplyse alle ubehagelige personers navne, som hun har været i nærheden af.

2. Hvis det er et bolig område, så er der nemt at finde vedkommende via www.hvidesider.dk eller www.krak.dk.

3. Hvis det er en virksomhed, så tag fri en dag, og tag ind til virksomheden om morgenen. Husk at tage en kikkert med, og studer nøje hvem der går ind af døren.

4. Hvis hun udfra teksten kan genkende personens væremåde fra tidligere, så kan hun hurtigt finde ham.

Hvis det er et lille firma der har en internet side, så er der engang imellem billeder af de ansatte.

/per

Avatar billede chono Nybegynder
14. februar 2001 - 21:49 #6
Hey Per !

- jeg hører hvad du mener, IP adressen, siger ikke hvor i landet den stopper, eller jeg aner ikke hvorledes jeg finder ud af det. Anden ting, grunden til at det er sygt, er at det er en fra hendes nærmere omgangskreds, som kører psyke spil på hende, en som ved hvad hun laver, hvem hun snakker med, og om hvad..etc  det er rigeligt sygt :) ellers..keep em coming - chono
Avatar billede hoejrup Nybegynder
14. februar 2001 - 22:09 #7
Det har du fuldkommende ret i. Skriver vekommende under med et synonym?

/per
Avatar billede chono Nybegynder
14. februar 2001 - 22:12 #8
yeah, vedkommende bruger en hotmail..men tro mig..jeg har checket hotmail på alle leder og kanter, email lookup u fucking name it :) Keep em coming.. c
Avatar billede hoejrup Nybegynder
14. februar 2001 - 22:24 #9
Hvis hun sladre til højre og venstre, så er det svært at finde vedkommende. Derfor skal hun styre informationsstrømmen, og derved finde personen.

/per
Avatar billede chono Nybegynder
14. februar 2001 - 22:26 #10
Hey Brain, fik du IP\'en ????
Avatar billede chono Nybegynder
14. februar 2001 - 22:27 #11
Yo per... i know, det er topsecret.... pure CIA !
Avatar billede brain Nybegynder
14. februar 2001 - 22:34 #12
chono > Niks. Fik den ikke...
Avatar billede chono Nybegynder
14. februar 2001 - 22:37 #13
ok brain..nu skulle den være sendt...
Avatar billede chono Nybegynder
14. februar 2001 - 22:39 #14
KOM NU...ANYONE :) ?????????? Jeg skal simpelthen havde fundet det svin :)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
14. februar 2001 - 22:41 #15
Nope, jeg er bedre til at finde personer end CIA....

/per
Avatar billede chono Nybegynder
14. februar 2001 - 23:02 #16
[ brain ] - any luck ?..det er svært ik ?
Avatar billede chono Nybegynder
15. februar 2001 - 00:27 #17
fucked up.... mokey see, monkey do !!
Avatar billede ragout.dk Nybegynder
15. februar 2001 - 00:51 #18
Klart vedkommende skal stoppes/fanges, men/og hvorfor ikke allerede nu melde det til politiet?! Politiet kontakter jo altså ikke den/de personer de samler informationer om...

Jeg vil dog godt gøre forsøget, og jeg kender et par hardcore fyre hvis jeg selv må give op! Vel og mærke hvis du/I (hvis det lykkedes) har tænkt jer at melde vedkommende til politiet. Jeg forstår dog ikke helt \"hvor meget\" af den (tilsyneladende?!) faste IP du har, men hvis du er interesseret i at også jeg gør forsøget, så mail IP til damgaard@ragout.dk - (du kan evt. lade brain gøre prøve først!)

Med venlig hilsen i øvrigt
Avatar billede pcms Nybegynder
15. februar 2001 - 17:38 #19
Jeg kan se hun har prøvet med denne abuse@wol.dk, så gå ud fra hun er Worldonlin kunde. Og som  handmade skriver længere op, er det HELT klart en Politi og udbyder opgave. Du må ikke bare lige kunne finde vedkommene. desværre er de meget svære at få igang. Prøv ing.dk der er flere eks. fra firmaer som har jagtet hackere.
Avatar billede simonvalter Praktikant
01. marts 2001 - 18:47 #20
jeg vil godt kigge på det .. mail loadet@hotmail.com med ip.. jeg suporter venner hos wol og cc så det kan være jeg kan få noget ud af dem
Avatar billede hoejrup Nybegynder
02. marts 2001 - 08:31 #21
loadet> Så kender jeg også dit rigtige navn.

/per
Avatar billede dna Nybegynder
02. marts 2001 - 08:38 #22
Jeg vil gerne prøve en plan jeg har... så mail gerne IP til mig også...

admin@mp3news.dk
http://www.mp3news.dk

p.s. Ellers er det da bare at forelægge sagen for policen, som med en dommerkendelse får afvide af udbyderen hvem det er, og så får vedkommende en lille retssag ud af det... men, jeg kan forstå, at det ikke er det som du vil !?
Avatar billede simonvalter Praktikant
02. marts 2001 - 12:16 #23
heheh ok hoejrup ..