Avatar billede jenslund Juniormester
19. maj 2004 - 16:06 Der er 4 kommentarer

Eksport af falsh til mov

Hej

Jeg har en *.fla, der helt enkelt er en mov jeg har importeret til flashen. Nu vi jeg eksportere som mov - men får at vide:

'The installed version of QuickTime does not have a handler for this type of Macromedia Flash movie. Please consult the documentation for further information.'

Jeg har lige opdateret min QT (hader lortet iøvrigt) - og aner ikke hvad jeg skal gøre - er der der kan hjælpe ...

Jens
Avatar billede _k Nybegynder
19. maj 2004 - 16:25 #1
Uden på nogen måde at være sikker, mener jeg at du skal bruge Quicktime Pro hvis du vil eksportere fra Flash. Har du prøvet med det?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. maj 2004 - 16:43 #2
_k har ret - Man skalhave QT pro :!)
Avatar billede brianus Nybegynder
20. maj 2004 - 10:28 #3
Jeg tror også, problemet kan være, at du eksporterer til flashplayer 7. Prøv at sætte det til flashplayer 4 i Publish Settings i Flash, før du eksporterer din mov.
Avatar billede jenslund Juniormester
21. maj 2004 - 08:59 #4
Hej

Tak for nogle løsningsforslag. Jeg får først mulighed for at teste tidligst mandag. Så jeg vender tilbage der...

Go weekend

Jens