Avatar billede svart Nybegynder
19. maj 2004 - 00:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Point til eksperten_coadm

200 point på baggrund af dette spørgsmål: http://www.eksperten.dk/spm/499780

Jeg ved bare stadig ikke hvordan dette er sket?

Jeg syntes det ville være fair, hvis eksperten i så fald ville gøre noget mere ud af få folk til at give point, når de nu stiller et spørgsmål!
Kunne dette ikke gøres ved, at man kun kunne have et spørgsmål kørende. Jeg mener hermed, at et nyt spørgsmål ikke kan stilles førhen der er afgivet point i et tidligere? Et godt ex, er at jeg svaret på 18 ud af de 53 jeg er med i er der ikke afgivet point, hvilket selvfølgelig er 100 % langt ude.

Kan I hive point hjem til folk som hjælper??
Avatar billede eksperten_coadm Nybegynder
19. maj 2004 - 07:19 #1
Du har ret i det er et stigende problem at folk ikke lukker deres spørgsmål. Dette vil der også blive gjort noget ved i fremtiden, da det inden forhåbentlig alt for længe, bliver lavet sådan så man kun kan have f.eks. 5 spørgsmål åbne ad gangen. Har man 5 åbne spørgsmål og forsøger at oprette 1 mere, så får man simpelthen ikke lov før man har lukket 1 af de 5 eksisterende.
Avatar billede fromsej Praktikant
19. maj 2004 - 08:46 #2
19/05-2004 07:19:33>>Det er gode nyheder.:o)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
19. maj 2004 - 14:12 #3
Thumbs Up
Det vil efter min mening være et af de HELT gode tiltag. Men mon ikke vi så kan se frem til, at en del bare vil æde pointene selv med begrundelse i, at det er reglernes skyld *S*
Synes alligevel det er en kanon idé ;o)
Avatar billede arlet Juniormester
04. maj 2005 - 20:14 #4
Ja, nu er det snart 1 år siden at
"Dette vil der også blive gjort noget ved i fremtiden, da det inden forhåbentlig alt for længe, bliver lavet sådan så man kun kan have f.eks. 5 spørgsmål åbne ad gangen."
Avatar billede kalp Novice
04. maj 2005 - 20:20 #5
10 åbne spørgsmål hvis man er pro;o)
Avatar billede fcs Novice
05. maj 2005 - 18:01 #6
I er ikke de eneste der venter...... ;o)