Avatar billede douglas Nybegynder
18. maj 2004 - 21:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

WMP: Lyd skruer ned automatisk

Jeg har et problem når jeg afspiller film-filer i Windows Media Player, så skruer lyden ned helt automatisk..., ikke at volume-skydebaren bevæger sig. Men lydniveauet falder simpelthen bare. Og pauser man filmen, og starter den igen, så kommer lyden tilbage på højt niveau, men skruer meget hurtigt ned igen på det lave...
Hvad kan det skyldes? og hvordan kan jeg fixe det?

Har prøvet Windows Media Player Classic, og har samme problem.
Avatar billede Spotgun Seniormester
18. maj 2004 - 22:00 #1
Jeg har oplevet det, ved filmklip der brugte AC3-lyd. Det codec jeg i sin tid havde installeret, for at kunne afspille AC3-lyd, fuckede op, og skruede selv ned hele tiden. Mener jeg fandt en opdateret version, og så virkede det...
Avatar billede douglas Nybegynder
18. maj 2004 - 22:30 #2
At installere den nyeste version af et AC-filter, ændrer ikke på det
Avatar billede douglas Nybegynder
09. juni 2004 - 12:08 #3
Det ser vist ikke ud til der kommer nogle andre forslag til det her spørgsmål...
Avatar billede douglas Nybegynder
03. august 2004 - 21:09 #4
Det her giver vist ikke pote... desværre.