Avatar billede daasen Nybegynder
18. maj 2004 - 21:17 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Gimp.org nede?

Hej,

Jeg kan ikke komme på www.gimp.org - den har givet time out de sidste to dage.
Ville lige høre, om andre har samme problem, eller om der bare er noget galt hos mig.
Jeg har ikke andre problemer med min internet-forbindelse pt.

Pft.
Avatar billede viciodk Praktikant
18. maj 2004 - 21:21 #1
Jeg kan heller ikke komme ind på siden. Hvad søger du ?
Avatar billede pyroman Nybegynder
18. maj 2004 - 21:21 #2
Yup!! Den er pretty much nede!!
Avatar billede daasen Nybegynder
18. maj 2004 - 21:23 #3
Jeg skulle bare have downloadet seneste version - skulle installere for en kollega, som har windows - jeg har kun Linux-udgaven.
Jeg kan finde noget på tucows, men var ikke sikker på, at det er nyeste
Avatar billede viciodk Praktikant
18. maj 2004 - 21:23 #4
Den ser ud til at være her:

http://www2.arnes.si/~sopjsimo/gimp/
Avatar billede pyroman Nybegynder
18. maj 2004 - 21:23 #5
her er en grund:

http://cvs.gimp.org/

...og gimp ligger vist på gnomes server...
Avatar billede viciodk Praktikant
18. maj 2004 - 21:26 #6
Jo, version 2.01 skulle meget gerne være den nyeste stable release.
Avatar billede daasen Nybegynder
18. maj 2004 - 21:27 #7
viciodk: tak - det ser meget bedre ud
pyroman: tak for det - det forklarer jo. smid et svar, hvis du vil have del i point
Avatar billede daasen Nybegynder
19. maj 2004 - 16:28 #8
Jeg lukker med viciodk's svar - men tak for hjælpen til pyroman også!