Avatar billede rackbox Nybegynder
18. maj 2004 - 20:20 Der er 7 kommentarer

Hvor købes nye/brugte risograph-maskiner?

www.riso.com er en liste over en række ret lækre print-/ kopimaskiner, der hedder risograph. De er det nærmeste man kommer offset uden at det faktisk er offset. Hvor købes de i DK? Anyone?
Avatar billede sekam Nybegynder
19. maj 2004 - 21:44 #1
Evt. i Norge www.lehgraf.no

Ellers så prøv at tage kontakt til www.danka.dk
Flere af deres udenlandske afdelinger sælger dem.
Avatar billede rackbox Nybegynder
31. maj 2004 - 02:17 #2
sekam-> Det er et rigtigt godt bud - jeg har nu kontaktet begge to i håb om positiv tilbagemelding. Jeg lader lige emnet stå lidt i håb om at andre kan komme nærmere DK. Ellers får du points!

Tak for svaret!
Avatar billede rackbox Nybegynder
01. juni 2004 - 20:49 #3
Sekam -> smid et svar, så er der points ;) Danka forsøger i øjeblikket at kontakte deres hollandske kontor i håb om at de kan sende en Risograph til DK - så du er kommet meget tæt på med dit svar!
Avatar billede kabbak Professor
01. juni 2004 - 20:53 #4
Avatar billede kabbak Professor
01. juni 2004 - 20:54 #5
undskyld, gammel auktion
Avatar billede rackbox Nybegynder
01. juni 2004 - 20:58 #6
Ja, det er lige netop sådan en... Men du har ret.. Gammel auktion... Øv.
Avatar billede sekam Nybegynder
17. marts 2005 - 23:26 #7
Bedre sent end aldrig. :)