Avatar billede sjqlund Nybegynder
18. maj 2004 - 17:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

VB.Net projekt: Mangler hjælp..

Hej ;)
Jeg er ret ny til VB, og håber at der er en venlig sjæl der vil hjælpe mig med mit lille project..
Det går ud på jeg vil lave et program til Spiller UT2004, der kan vise hvornår fx Double damage er klar.. Ok, nu er det ikke alle der gamer, men jeg beskriver det nærmere ;)
Jeg har tænkt mig at lave det på følgende måde: Lad os sige jeg selv har taget det 'item' der giver 'double damage', så trykker jeg fx F8, og så begynder en countdown fra 60 sek, til 0 sek.. (Så ved jeg dette item er klar igen) Man skal kunne vide det enten ved at programmet er til synes hele tiden (Disket) I hjørnet, og man simpelthen ser den tælle ned, eller man kunne fx få den til at spille en lyd når de 60 sek var gået..
Jeg har lavet et forslag til hvordan det kunne se ud:
http://www.clanmoo.1go.dk/VBProject.JPG
Det skal siges jeg ikke prøver at snyde, men jeg tager UT 2004 (Som det skal bruges til) Lidt seriøst, og vil gerne have en bedre fornemmelse af timing + lidt programmering )
En der vil hjælpe med hvordan en evt. kode kunne se ud? Jeg kræver absolut ikke at én koder hele programmet, men leder mig lidt på vej :D
Avatar billede sjqlund Nybegynder
18. maj 2004 - 17:22 #1
Ok, her er lige nogle rettelser, så i ikke tror jeg er dum :D
'til SPILLET ut 2004'
'programmet er til SYNE hele'
'(Diskret)'
Avatar billede sjqlund Nybegynder
18. maj 2004 - 17:24 #2
Damn.. Man kan sgu ikk linke billeder fra 1go.dk
Men i stedet kopier http://www.clanmoo.1go.dk/VBProject.JPG op i jeres browser, så skulle det virke
Avatar billede sjqlund Nybegynder
21. maj 2004 - 21:56 #3
Ingen der vil hjælpe? :'(
Avatar billede sjqlund Nybegynder
27. maj 2004 - 18:12 #4
Nå, jeg fik hjælp fra en anden side..
Se den foreløbige version:
www.clanmoo.1go.dk/VB.NET.zip.
Det er med .EXE fil + Full source code