Avatar billede popcorn Nybegynder
18. maj 2004 - 15:21 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Fejl i Winrar Udpakning

Hej.

Jeg har pakket en masse små gode programmer som programmer1.rar
men udpakningen stopper efter 20% så får jeg nedenstående meddelelse

The File Is Corrupt.

Kan man reperere denne .rar fil. ?
Avatar billede the_assassin Nybegynder
18. maj 2004 - 15:26 #1
Du kan prøve at få Winrar til det, den har den funktion. Men ellers åben den det du kan og hiv det ud som du kan..HUSK..pakker du noget, så check det for fejl med pakkeprogrammet.
Avatar billede popcorn Nybegynder
18. maj 2004 - 15:48 #2
assassin>> Den kan ikke rette filen, jeg får stadig samme meddelelse
The File Is Corrupt
Avatar billede the_assassin Nybegynder
18. maj 2004 - 15:59 #3
Ok så er det en crc fejl. Den er træls, for mig bekendt er der ikke noget at gøre der..
Avatar billede the_assassin Nybegynder
18. maj 2004 - 16:05 #4
Der er måske en mulighed, jeg kom lige i tanke om den.  Ligger din fil på en cd? for så prøv at flytte den. Ellers . sorry..
Avatar billede heaven.dk Nybegynder
18. maj 2004 - 16:05 #5
Prøv eventuelt med winace. Den har klaret tricket for mig en gang.

Good luck :D
Avatar billede popcorn Nybegynder
18. maj 2004 - 16:25 #6
Hej Igen

Winace 2,5 fortæller min at der er følgende fejl.
Error #: 25111
Error: Bad Block

Så er der sikkert ikke noget at gøre. ?
Avatar billede popcorn Nybegynder
18. maj 2004 - 16:26 #7
Hej Igen.

Der er en CRC-Error : file
Avatar billede bartfreak Nybegynder
18. maj 2004 - 16:29 #8
eller måske zip, men en crc fejl er ikke til at rette.

repair..ctrl-r, men det har du prøvet.?
Avatar billede popcorn Nybegynder
18. maj 2004 - 16:37 #9
Winace vil ikke lave en repair på filen. Repair active er lysegrå så jeg kan ikke klikke på den.

Wínrar kan ikke repair filen.