Avatar billede dax-30 Nybegynder
18. maj 2004 - 14:24 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Lodret Orange Streg

Jeg er ved at lave en hjemmeside, der er opdelt i nogle forskellige frames.

Jeg vil utrolig gerne have en lodret orange streg imellem de to frames.

Er der nogen der har et godt bud.
Avatar billede cdc Novice
18. maj 2004 - 14:27 #1
så skal du lave en bg i en af framsene med en gif hvor linien er en gif bred og lad den gentage sig nedover på siden
Avatar billede cdc Novice
18. maj 2004 - 14:28 #2
en gif= en pix
Avatar billede dax-30 Nybegynder
18. maj 2004 - 14:30 #3
Hmm... Kan du fortælle mig hvordan ?
Avatar billede cdc Novice
18. maj 2004 - 14:36 #4
det er flere måder at lave det på. men hvis du bruger frames så skal du i den ene frame lave en bg eller en celle hvor du enten laver en bg images med den orange streg som gentager sig nedad hvis den skal fylde fra top til bund, eller i en celle hvor du placerer den og setter hight til det den skal være. det sidste kan du se her, dog er den med stregen ikke lavet i frames: http://www.hillerodgolf.dk/dream/index.htm
Avatar billede dax-30 Nybegynder
18. maj 2004 - 14:41 #5
Det er præcis de orange streger som du har imellem dine felter.
Avatar billede cdc Novice
18. maj 2004 - 14:47 #6
det er et billed som er 10x10 pix hvor jeg så i koden har trukket det i 10.550 pix i en celle for sig selv, kig eventuelt i koden
Avatar billede dax-30 Nybegynder
18. maj 2004 - 15:00 #7
Den er bare godkendt nu...
Tusinde tak for hjælpen.

Du skal lige skrive den som et svar, så du kan få point.
Avatar billede cdc Novice
18. maj 2004 - 15:36 #8
så svarer jeg :o)