Avatar billede vult Nybegynder
18. maj 2004 - 13:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til at lave et simpelt 3D objekt

Jeg er normalt ikke meget for at hente hjælp på denne måde, men jeg står med lidt af et problem, som jeg håber en person med lidt kendskab til 3D programmer vil hjælpe med.

Jeg har indvilliget til gratis at lave design til en hjemmeside for et velbesøgt Counter Strike site som hedder HLTV.org. Selve designet er jeg sådan set rimeligt godt i gang med, men jeg har fået en ide, som jeg mener vil passe perfekt ind i siden.

Det jeg skal bruge er et rektangel med afrundede hjørner. Selve omridset af rektanglet skal laves som en cylinder, dvs. at skulle man lave det praktisk, tog man et rør, og bøjede det således at man fik et rektangel ud af det. Har prøvet at illustrere det her: http://dev.clan-sotn.dk/mitica_small.jpg. Forskellen er dog, at jeg gerne vil have lavet "skræmens" omrids i chrom, og som en cylinder i stedet for det flade på billedet. Jeg har også et lille billede jeg gerne vil have sat ind i midten, og jeg vil gerne have det i STORT format (så det kan resizes i photoshop), i høj kvalitet (bmp, tif) og med tre forskellige baggrundsfarver: Sort, hvid og en blå (Hex:#003197, RGB: 0,49,151).

Jeg vil naturligvis sørge for at evt. personer, som vil hjælpe, får de rette credits. Jeg kan desværre ikke betale for det, da jeg ikke selv tjener noget på at udføre opgaven.

Håber der er en venlig sjæl derude med 3D talent, som vil hjælpe mig. Folk på IRC kan evt. kontakte mig i #SoTn på QuakeNet (Vulture^) eller via mail: vulture@clan-sotn.dk
Avatar billede mismis Nybegynder
18. maj 2004 - 19:33 #1
så er den vist fixet du

MIS
Avatar billede vult Nybegynder
18. maj 2004 - 19:33 #2
Mange tak for hjælpen
Avatar billede vult Nybegynder
18. maj 2004 - 20:33 #3
Mage tak for hjælpen
Avatar billede mismis Nybegynder
18. maj 2004 - 20:36 #4
hmm