Avatar billede fcand Nybegynder
17. maj 2004 - 22:51 Der er 25 kommentarer og
2 løsninger

Hot or Not?

Hey med jer!
Jeg har haft dette design til vurdering før, men har spicet det en smule op. det er kun et design og ikke nogen hel side.

I det farvede gul-grønne område, havde jeg tænkt mig at farven skulle skifte når man klikkede sig ind under de forskellige menupunkter :)

og alt der skal foregå i det farvede område skal være i flash!

Vil meget gerne hører din vurdering af designet og idéen!

URL: http://www.afcdesign.dk/v4/design2.jpg

//fcand
Avatar billede saucer Nybegynder
18. maj 2004 - 10:36 #1
Hej

Det ser total nice ud..
Dog synes jeg at menuen ikke helt passer ind. Hele siden er lavet i noget fedt tungt grafik, men menuen er bare tekst med skugge..

Jeg kunne vildt godt li menu punkter på dit gamle design. Så måske skulle du lave noget i stil med dit gamle design, menu. eller noget som smælter bedrer ind i designet.

Men fint fint ser det da ud :D

Med venlig hilsen
Saucer
Avatar billede fcand Nybegynder
18. maj 2004 - 17:46 #2
okay! ja du har nok ret mht. knapperne, jeg må se om jeg kan lave lidt effekter på dem :)
Avatar billede fcand Nybegynder
18. maj 2004 - 17:55 #3
Der må da være nogle flere der kigger her forbi! Please skriv hvad i mener der bør ændres :)
Avatar billede weblex Nybegynder
18. maj 2004 - 18:06 #4
Du har helt klar styr på grafikken - flot side! Vil du løfte sløret for, hvordan du har lavet interfacet. Jeg går ud fra at du arbejder i Photoshop, men klarer du dig med de indbyggede filtre (bevel and emboss) eller har du gang i plugins?
Avatar billede fcand Nybegynder
18. maj 2004 - 18:12 #5
weblex - takker - jeg bruger faktisk ikke filtre, meget af det er lavet ved hjælpe af "channels" og så selvfølgelig de indbyggede filtre...

Når jeg er færdig med min skole sidst i juni, regner jeg med at siden bliver bygget færdig, og så vil jeg også ligge lidt tutorials ud...
Avatar billede fcand Nybegynder
18. maj 2004 - 18:15 #6
weblex - dog har jeg lavet mit logo (den lille djævel) i 3d max, men det er jeg ikke så god i :(
Avatar billede weblex Nybegynder
18. maj 2004 - 18:20 #7
Du har vel ikke lige et par gode tutorials (som andre har lavet) hvor teknikken med channels bliver demonstreret...
Avatar billede weblex Nybegynder
18. maj 2004 - 18:23 #8
... og kom selv lige i tanke om denne:

http://www.eyeball-design.com/tutorial_afterfx03.htm
Avatar billede fcand Nybegynder
18. maj 2004 - 18:24 #9
Jep det er den teknik jeg benytter mig mest af :)
Avatar billede weblex Nybegynder
18. maj 2004 - 18:28 #10
Ok - tak for svaret. Jeg "huggede" lige det pattern som du bruger til dine gitre. Det ser ret cool ud. Håber ikke du tager det ilde op :-)
Avatar billede fcand Nybegynder
18. maj 2004 - 18:48 #11
weblex - går nok :)
Avatar billede fcand Nybegynder
18. maj 2004 - 20:29 #12
Det kan da ikke passe der kun er 2 som har en mening om det? :P
Avatar billede reffak Nybegynder
19. maj 2004 - 00:14 #13
enig med saucer: Menuen holder ikke til det ellers super lækre design. Lad designet stå for blikfanget, ikke menuen. Prøv meget mindre tekst, en lidt mere speciel font og hold sølv-looket, a la:
http://www.liquidintelligence.com/
MVH
Avatar billede reffak Nybegynder
19. maj 2004 - 00:21 #14
Tænkte på menu punkter a la: http://www.xs-engineering.com/
Avatar billede fcand Nybegynder
19. maj 2004 - 14:06 #15
saucer - reffak >> Så har jeg prøvet at lave en anderledes menu som passer lidt bedre! hvad synes i om den?
Avatar billede weblex Nybegynder
19. maj 2004 - 16:03 #16
Jeg blander mig lige igen - helt klart en forbedring. Men jeg ville overveje at beholde den gule farve på tekstfeltet. Det hele er blevet meget hvidt nu...
Avatar billede fcand Nybegynder
19. maj 2004 - 16:18 #17
weblex > helt i orden :) jeg har overvejen at give hvert menupunkt en farve for sig selv, som resten af det store felt i midten så også skulle have når man klikker sig ind under de forskellige punkter!
Avatar billede weblex Nybegynder
19. maj 2004 - 16:52 #18
Hmmm... Har lidt svært ved at forestille mig det. Du skal vel også passe på, at det ikke bliver for farveladeagtigt?
Avatar billede fcand Nybegynder
19. maj 2004 - 17:56 #19
weblex - muligvis, men når indholdet kommer på siden, giver det jo også nogle farver, så det kan være jeg bare holder det i de nuværende farver!
Avatar billede saucer Nybegynder
19. maj 2004 - 18:11 #20
Hej..

Ja nu snakker vi igen om noget der er godt :) Synes at det har været en stor
spring fra det første menu forslag til det du nu har lavet.

Jeg synes helt klart at du skla pille med mouseover effekter bår du skal til at
kode menuen. Så vil der komme en del liv i menuen.. For som weblex siger, så er der
meget lys lige nu..

Men nice nice :D  ja nemlig ja :D
Avatar billede sx-power Nybegynder
22. maj 2004 - 12:18 #21
det er heelt fe' mand PS rocks :)
Avatar billede korfits Nybegynder
05. juni 2004 - 16:33 #22
Hvis du selv har lavet er det ret godt lavet. Det kunne dog godt lugte af et free template
Avatar billede fcand Nybegynder
05. juni 2004 - 20:18 #23
Korfits >> Hehe, det vil jeg så vælge at tage som et kompliment ;)
Det er 110 % homemade...
Avatar billede fcand Nybegynder
24. juli 2004 - 21:28 #24
tak for svarene :)
Avatar billede fcand Nybegynder
24. juli 2004 - 21:30 #25
weblex - sorry jeg kom til ikke at give dig point, hvis du vil have dem, kan du så ikke lige få saucer til at give dig 50 point!?
Avatar billede saucer Nybegynder
24. juli 2004 - 21:36 #26
Jep weblex >> Hvis du vil have point så kan du bare sige til..

Tag for points fcand
Avatar billede weblex Nybegynder
25. juli 2004 - 06:54 #27
Mit beskedne bidrag behøves ikke belønnes :o)