Avatar billede aner-intet Nybegynder
17. maj 2004 - 21:00 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

En gæstebog som skal sættes op!

Hej har hentet en gæstebog, en af dem som er helt klar, men fatter keine, har sat det ind i ftp´en men så er jeg helt død.. ved ik hvordan den skal installeres. en som kan være behjælpelig ?
Avatar billede riversen Nybegynder
17. maj 2004 - 21:02 #1
ja, det kan jeg da godt
Avatar billede aner-intet Nybegynder
17. maj 2004 - 21:04 #2
Ok tak.. jeg har hentet det fra mamboportal.com..

det hedder akobook..
vil lige sige jeg er en noob : )
Vil du ha et screenshots af filerne eller hvordan ska vi gøre det ?
Avatar billede aner-intet Nybegynder
17. maj 2004 - 21:27 #3
er du der eller giver du op ?
Avatar billede riversen Nybegynder
17. maj 2004 - 21:47 #4
hvor pokker finder jeg den... kom lge med direkte link
Avatar billede aner-intet Nybegynder
17. maj 2004 - 21:52 #5
Avatar billede riversen Nybegynder
17. maj 2004 - 21:54 #6
så må du lige give mig adgang på anden vis
Avatar billede aner-intet Nybegynder
17. maj 2004 - 21:55 #7
øhm ? hvordan ?
Avatar billede aner-intet Nybegynder
17. maj 2004 - 21:59 #8
Avatar billede riversen Nybegynder
17. maj 2004 - 22:01 #9
desværre... ved det ikke ud fra det du kommer med der
Avatar billede aner-intet Nybegynder
17. maj 2004 - 22:03 #10
hva er det du ik ved i det ?
Avatar billede riversen Nybegynder
17. maj 2004 - 22:03 #11
der burde være mere end det
Avatar billede aner-intet Nybegynder
17. maj 2004 - 22:11 #12
som ?
Avatar billede riversen Nybegynder
17. maj 2004 - 22:13 #13
dunno... kender den ikke.
Avatar billede aner-intet Nybegynder
19. maj 2004 - 13:58 #14
Lukker
Avatar billede aner-intet Nybegynder
19. maj 2004 - 13:59 #15
sd
Avatar billede lilleulv Nybegynder
29. maj 2004 - 21:51 #16
foreslag, prøv at se om du kan lide den gæstebog jeg har på min hjemmeside under linket "kontakt mig"  den er fra JAC.  Den er gratis og meget simpel at sætte op ... *smiler* næsten idiotsikret... Håber det kan være en løsning for dig.
Jeg er selv ret ny på området, men deler da gerne hvad jeg oplever nyttigt og virker *S*
Men øverst oppe på min gæstebog er der et link til hvor du kan hente en gæstebog som min, hvis den altså er af interesse.  hilsen fra lilleulv
Avatar billede lilleulv Nybegynder
29. maj 2004 - 21:52 #17
ps min side hedder www.lilleulv.dk
Avatar billede aner-intet Nybegynder
29. maj 2004 - 23:36 #18
kæft det tog langtid for at finde det : ) nej tak har set det før som sagt det ska ikke være et link, det ska være en jeg bare kan proppe ind i siden.
Avatar billede lilleulv Nybegynder
30. maj 2004 - 09:37 #19
hej igen "aner intet"

Men du redigere selv din gb som du har lyst til via JAC.  den måde jeg har sat op er kun en af mulighederne.  *S*

Jeg ved godt min side virker rodet og tung ( er min første gang) men derfor arbejder jeg også på at snart komme med en ny i et lettere design og mindre rodet.  ;)

Det du søger er nok mere "form" end direkte GB.  Hvis jeg var dig vil jeg nok prøve lurer lidt i spørgsmål og svar ang "form"-spørgsmålene, jeg har en fornemmelse at det er der du så skal finde dit svar. *S*

hilsen lilleulv
Avatar billede riversen Nybegynder
30. maj 2004 - 10:30 #20
hvorfor laver du ikke bare din egen. Det er der ikke mange ben i
Avatar billede lilleulv Nybegynder
30. maj 2004 - 10:56 #21
hej riversen

det vil jeg skam også godt, men har bare ikke den store erfaring endnu så ved ikke lige hvordan, men sidder her inde og læser og læser og prøver at lære noget.

lilleulv