Avatar billede kommer-nie Nybegynder
14. februar 2001 - 14:00 Der er 21 kommentarer og
2 løsninger

www.vejlederen.dk

Ris og ros.

Der er enkelte features der stadigvæk er under opbygning.
Avatar billede kommer-nie Nybegynder
14. februar 2001 - 14:01 #1
Avatar billede hoejrup Nybegynder
14. februar 2001 - 14:03 #2
Linket virker ikke, skærmen er helt hvid.

/per
Avatar billede kommer-nie Nybegynder
14. februar 2001 - 14:05 #3
say what
Avatar billede NanoQ Nybegynder
14. februar 2001 - 14:05 #4
Anonymt, lidt kedeligt men stilrent layout.

Jeg har svært ved at se, hvad der skulle få mig til at bruge siden. Hvad gør den speciel i forhold til det hav af portaler der allerede eksisterer? - siden mangler identitet - noget der gør, at den skiller sig ud fra mængden.

NanoQ
Avatar billede hoejrup Nybegynder
14. februar 2001 - 14:06 #5
Jeps, den er lige testet i den sidste nye Netscape 4.76, og skærmen er helt hvid.

/per
Avatar billede kommer-nie Nybegynder
14. februar 2001 - 14:07 #6
Meningen med siden er f.eks. at i/du kan ligge et link ind der linker direkte til en side med f.eks. hvordan man programere i Asp osv.
Avatar billede kommer-nie Nybegynder
14. februar 2001 - 14:09 #7
Ja jeg ved godt at den ikke virker i netscape kan du fortælle mig hvorfor?
Avatar billede hoejrup Nybegynder
14. februar 2001 - 14:09 #8
Den er lige testet i Explorer 5.02, og der virkede den udemærket.

nanoq> Jeg er enig med dig, og den rammer med 100% sikkerhed ikke målgruppen. Så det bliver ikke en side med succes.

/per
Avatar billede kommer-nie Nybegynder
14. februar 2001 - 14:10 #9
hoejrup> Hvad mener du med den ikke rammer målgruppen?

Uddyb venligst din påstand det er jo nemt nok bare at komme med kritik.
Avatar billede milo Nybegynder
14. februar 2001 - 14:10 #10
Ja, i netscape 4.76 er skærmen bare helt hvid.

I IE, designet er okey..ikke noget vildt, men bestemt heller ikke grimt...synes der mangler en eller anden form for noget opkvikkende grafik...
Men måske det hjælper hvis der kommer små bannerreklamer med lidt farver på, ude til højre... :)

\"Jeg har svært ved at se, hvad der skulle få mig til at bruge siden. Hvad gør den speciel i forhold til det hav af portaler der allerede eksisterer? - siden mangler identitet - noget der gør, at den skiller sig ud fra mængden. \"

Jeg er helt enig i dette...det er endnu en af de sider man bare lukker ned igen...sorry to say... :)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
14. februar 2001 - 14:11 #11
kommer-nie, Netop det burde du forklare tydeligt på forsiden. Som det er nu, er det ikke umiddelbart nemt at gennemskue hvad siden egentlig drejer sig om. Ved første øjekast ligner den jo bare én eller anden tilfældig portal. :-)

NanoQ
Avatar billede milo Nybegynder
14. februar 2001 - 14:12 #12
enig
Avatar billede kommer-nie Nybegynder
14. februar 2001 - 14:14 #13
Hvad der gør at den ikke er som en anden portal er at der ikke linkes til f.eks www.asptoday.com men en af deres underliggende sider. D.V.S at manbehøves ikke surfe på deres side for at finde det man søger.

Jeg ved godt at mine links linker direkte op på hovedsiden, det er fordi det bare er nogle links til at teste med.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
14. februar 2001 - 14:22 #14
kommer-nie> Jeg har en uddannelse som grafiker, og den udannelse indenfor multimedie. På studiet havde vi en hel del teori om målgrupper, og metoder til at ramme den med. Så jeg er rimelig sikker på min antagelse.

/per
Avatar billede kommer-nie Nybegynder
14. februar 2001 - 14:23 #15
hoerup> Det er jeg sikker på du ved en masse om men du begrunder jo ikke din påstand og da du burde ha en masse viden indefor det kan jeg ikke se hvor svært det ville være for dig at komme med forslag til hvad der skal laves om evt.
Avatar billede kommer-nie Nybegynder
14. februar 2001 - 14:24 #16
hoejrup> Du har måske en side hvor jeg kunne få lidt inspiration???
Avatar billede NanoQ Nybegynder
14. februar 2001 - 14:36 #17
Forklar tydeligt på forsiden hvad siden drejer sig om, og hvem målgruppen er. Folk vil ikke bruge tid på at grave efter det.

NanoQ
Avatar billede hoejrup Nybegynder
14. februar 2001 - 14:44 #18
Der er mange html og javascript fejl på din site, du kan selv teste den på http://websitegarage.netscape.com/

/per
Avatar billede Thomas Nybegynder
14. februar 2001 - 15:49 #19
Trykkede helt tilfældigt på \"send en mail\" og får en fin loginbox frem med teksten: \"Ny bruger click her...\". Måzke det skulle fordanskes lidt (o:

Password = kodeord
click = klik
Konkurencer = Konkurrencer

Check for sdavefejl etc...

//Thomas
Avatar billede kommer-nie Nybegynder
14. februar 2001 - 16:01 #20
Jamen stod det ikke i medlems området?
Avatar billede Slettet bruger
14. februar 2001 - 16:38 #21
Hvad nå allerede accepteret ja ja da, så er der ingen kommentare fra mig af. Hvis man virkelig ønsker ris og ros, så giver man det minst et par dage i denne katagori, og man afviser ikke brugere, som har brugt tid på ens side, også selv om det er noget negativ de skriver.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
14. februar 2001 - 16:45 #22
kharder> Vi var ikke engang færdige med evalueringen, men nogle mennesker tror at de kan tjene penge ved hastværk.

/per
Avatar billede Slettet bruger
14. februar 2001 - 16:51 #23
Det kan ikke lade sig gøre inden for det område, det tager sin tid, hvis det ikke skal være hastværk. Så går det mange gange galt.