Avatar billede mortenwinner Nybegynder
16. april 1999 - 00:00 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

brugsanvisning

Hallo there

Er der nogen, som ved hvor jeg kan finde en brugsanvisning til Flash?
Evt. en hjemmeside

Morten
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
16. april 1999 - 20:08 #1
Der følger en med Flash, gå til hjælp menuen og vælg Lessons, eller en af de andre punkter.

Du kan også prøve:
http://www.flashzone.com/

Der er en masse, tutrials, artikler og meget mere.
Avatar billede ultik Nybegynder
16. april 1999 - 20:17 #2
Lessons er nok en af de bedste måder at lære flash på. Hvis man da ikke kender en der kan vise det til en.

Kig også på http://www.macromedia.com , der kan man læse en del, og de har også mange links.
Avatar billede hede Nybegynder
17. april 1999 - 13:09 #3
Der er webside ved navn http://www.eye4u.com.

Der er igen tvivl om, at hvis du vil lære at bruge Flash, må du anskaffe dig programmet. Der er der en gennemgang af nogle mulighederne.
Avatar billede chaser Nybegynder
21. april 1999 - 21:54 #4
eller prøv www.flash.com
Avatar billede spacefrog Nybegynder
22. april 1999 - 13:02 #5
Hej Morten,

kig engang på http://www.flashplanet.com/ der er også en del links flashsites, hvor der er en del tutorials.

Desuden vil jeg råde dig til at kigge i det boblotek hvor du har installeret Flash 3, der er et biblotek som hedder html, deri ligger en brugsanvisning til flash 3, godt nok er den på engelsk, men what the heck, det er programet jo også. Desuden kan jeg fortælle at jeg overvejer at oversætte det hele til dansk, men jeg ved ikke hvad pointen i det skulle være, da programmet nok IKKE bliver udgivet i en dansk udgave. Desuden vil det være en god ide at snart sætte dig i Flash 3, da Flash 4 er på vej, og skulle efter rygterne være her i 3. kvartal af 1999.

MVH

SPACEFROG

Håber du kan bruge det til noget...
Avatar billede killerbee Nybegynder
27. april 1999 - 08:07 #6
Prøv denne hjemmeside.
http://www.lunarmedia.com/asmussen/
Det er en masse små tutroials som viser hvordan kun kan lave rigtig mange ting i flash.
Avatar billede steenh Nybegynder
28. april 1999 - 14:30 #7
Avatar billede jackez Nybegynder
12. maj 1999 - 21:26 #8
Jeg vil også anbefale hjælpen der følger med Flash.
Jeg lærte det på en weekend og har endnu ikke fundet en bog der har beskrevet brugen af Flash som jeg ikke ved.
Avatar billede smolf Nybegynder
18. maj 1999 - 10:21 #9
Hejsa

her er lige en anden side med toturials og åben flash filer lige til at hente der er eksempler på alt fra menuer til spil. Ud over det er der en del links.
Og toturials er den bedste måde at lære det på.

http://www.flashplanet.com/

Smolf

Avatar billede spacefrog Nybegynder
18. maj 1999 - 12:16 #10
hvad ehhhh skal du aldrig bare acceptere et af de svar eller hvad ?
Avatar billede kermit Nybegynder
19. maj 1999 - 13:47 #11
Jeg har en flash manual som pdf, hvis du er interesseret!
Avatar billede hansen Nybegynder
21. maj 1999 - 14:50 #12
Du kan hente den komplette manual hos macromedias egen side, fuldt lovligt !!!
Den ligger til download i PDF format/ZIP. Den er til brug for den evaluation copy du ligeså kan hente der.
God fornøjelse.
Avatar billede spacefrog Nybegynder
15. juni 1999 - 10:17 #14
Jge vil nu bare foreslå at du bruger den flash introduktion som er med flash !

Men nu syntes jeg du skal tage dig samme og acceptere ET af de svar her...
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
15. juni 1999 - 13:12 #15
Enig, og nej det er ikke fordi jeg står som svarer
Avatar billede cyberzoom Nybegynder
06. juli 1999 - 23:28 #16
Køb bogen flash3, den startet jeg selv med. Koster kr. 249,-
Avatar billede cyberzoom Nybegynder
17. juli 1999 - 01:05 #17
Køb bogen Flash 3 koster 249
Avatar billede spaden Nybegynder
12. august 1999 - 15:55 #18
killerbee>>den side du nævte styrer for vildt! ;)
Avatar billede getalife Nybegynder
26. september 1999 - 14:12 #19
208 siders manual til Flash 3 finder du på adressen http://www.getalife.dk/usingfla.zip i pdf format

Devilx, du glemte www.getalife.dk !! ;o)
Avatar billede batman Nybegynder
10. oktober 1999 - 22:40 #20
Her kan du downloade den officielle manual i .pdf format: http://softdox.hypermart.net/html/manuals.htm

Så kommer du vist ikke nærmere et svar på dit spørgsmål...
Avatar billede allandk Nybegynder
30. november 1999 - 16:57 #21
Nå mw,

Lukker du lige efter dig?

ab :)
Avatar billede mariager13 Nybegynder
04. januar 2000 - 19:14 #22
Tryk på F1 ...

MJ