Avatar billede laserjo Nybegynder
16. maj 2004 - 17:12 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Gode råd om ny skærm

Hejsa

Jeg skal til at købe en ny flad skærm.

Jeg har ikke så meget forstan på det. Men jeg kunne godt tænke mig en der var ca 20". Og med en hurtig opdaterings hastighed. Da jeg spiller meget Battlefield Vietnam.

Har kikket lidt på denne model.
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=67692

Er der nogle der kan sige om det er en god model eller har forslag til en anden model??
Avatar billede crashdummy Nybegynder
24. august 2004 - 21:33 #1
Læs denne guide: http://www.hardwaretidende.dk/hard/artikel/03/09/04/2459825

Lidt gammel, men stadig brugbar!
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2004 - 21:37 #2
Hvis de 20" ikke er et krav skulle du lige kigge lidt på denne http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=91827 Det er en Samsung og 12ms responstid. Jeg har selv en Samsung 172N som jeg er meget tilfreds med.
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2004 - 21:38 #3
Der er også denne, den er 19" og har 20ms i responstid http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=97890
Avatar billede crashdummy Nybegynder
24. august 2004 - 21:45 #4
Du skal generelt gå efter at komme under 16ms i responstid da du ellers vil få "skygger" når du spiller.
Avatar billede lede Nybegynder
25. august 2004 - 06:48 #5
Avatar billede laserjo Nybegynder
25. august 2004 - 22:08 #6
Tak for svarne.

Nu er det godt nok lidt over 3 månder siden jeg opretted spørsmålet.
Så jeg har købt en ny skærm. Det blev en philips skærm på 20"
Med en responstid fra 16ms til 7ms. Efter min mening den beste skærm
på marked til spil. Pris 8145Kr.

Lukker
Avatar billede Slettet bruger
25. august 2004 - 22:31 #7
Hmm så kunne du jo egentlig have lukket inden så vi ikke spildte tid på at hjælpe!
Avatar billede crashdummy Nybegynder
25. august 2004 - 23:33 #8
laserjo> jeg tager ikke mod point, så mig gør det ikke noget at du bare uden videre tager point selv, men dem der hjalp kunne ikke vide at du havde købt ny skærm, så jeg vil mene at du skylder dem lidt point som tak for hjælpen :)