Avatar billede superole Nybegynder
14. februar 2001 - 12:37 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

Etabaler forbindelse til internettet kommer ved start

Når jeg starter computeren op, kommer den lige med det samme med boksen til at etabeler forbindelse til internettet. Samt den kan også godt komme en gang i mellem når man f.eks. sidder og skriver i word eller lign.
Hvordan slipper jeg af med den, da det er ret irreterende!
Avatar billede brain Nybegynder
14. februar 2001 - 12:42 #1
Hvis du har MSN Messenger eller tilsvarende messenger systemer installeret, kan det godt være dem der driller. Bare diable dem, nederst til højre...
Avatar billede superole Nybegynder
14. februar 2001 - 12:52 #2
Det har jeg ikke!
Avatar billede kommer-nie Nybegynder
14. februar 2001 - 13:37 #3
Har du prøvet at slette din nuværende forbindelse og lavet en ny?
Avatar billede hitman202 Nybegynder
24. februar 2001 - 01:07 #4
Har du Real Player installeret?.
Den har det med at ville optage kontakt til internettet i tide og utide for at sladre om hvilke type mediefiler du afspiller.
Avatar billede hitman202 Nybegynder
24. februar 2001 - 01:09 #5
kig efter om du har sat nogle programmer til automatisk at søge efter opdateringer med intervaller.
Avatar billede superole Nybegynder
24. februar 2001 - 20:16 #6
Da jeg skulle bruge nogle programmer der ikke virkede under win me har jeg igen installeret win 98 så jeg har ikke længere problemet, men i får da lige 10 point for besværet!