Avatar billede hrh Nybegynder
16. maj 2004 - 09:31 Der er 16 kommentarer og
3 løsninger

Er dette er godt Kabinet

Hejsa Alle jer Xperter, jeg skal snart igang med at samle min egen Computer, men jeg har ikke selv så meget forstand på det...
Derfor ville jeg hører jer om dette kabinet her har plads til alle de dele som en Gamer computer skal have: http://www.chippen.dk/info-hardware/Premod-Case/raidmax-822-cobra-black.shtm
Jeg har valgt det fordi det ser godt ud, og fordi jeg ikke selv kan finde ud af at sætte alle de ting i selv :)

Mvh HrH
Avatar billede izemate Nybegynder
16. maj 2004 - 10:02 #1
hmm ville nu fortrække at købe det et andet sted hvis jeg var dig.. Chippen er ikke lige det bedste firma, har hørt for meget skidt om dem !
Avatar billede hrh Nybegynder
16. maj 2004 - 10:03 #2
Okay.... Har du nogen forslag ??
Avatar billede izemate Nybegynder
16. maj 2004 - 10:17 #3
tja kan ikke lige finde det andre stedet lige præcis den model af Raidmax men hvis du køber hos chippen så tag pr. efterkrav, så er du sikker på at du har varen før du betaler !
Avatar billede pehory Nybegynder
16. maj 2004 - 10:49 #4
Hej
Studiedata har også det tower. http://www.studiedata.dk/productitem.asp?id=CCRM080&Fane=CASE,CACC
Kan kun anbefale den butik!
Omkring toweret ved jeg ikke _så_ meget. Men du får helt sikkert 'value' for pengene.
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. maj 2004 - 11:00 #5
Det har helt sikkert plads til det hele - men kønt er det fandme ikke :)
Avatar billede hrh Nybegynder
16. maj 2004 - 11:15 #6
John Stigers Det er jo et fedt kabinet!!! Men jeg ved bare ikke om der er plads til al dens indmad.... Jeg skal have en computer som er beregnet til at spille på, dvs hurtig og alt det der... ;-)
Izemate, hvordan kan det være du skriver man skal tage pr efterkrav?? må du gerne uddybe lidt...
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. maj 2004 - 11:21 #7
Avatar billede izemate Nybegynder
16. maj 2004 - 11:29 #8
Det jeg mente var, at du skulle vælge at få pakken pr. efterkrav, dvs at du først betaler for det hele når postbudet står ved din dør, på den måde er du sikker på at have fået pakken, inden du betaler. men dette behøves ikke ved fx studiedata da de er til at stole på ;-)
Avatar billede hrh Nybegynder
16. maj 2004 - 11:30 #9
Izemate Alle er jo til at stole på... du sørger jo for at få din bestillings liste alligevel...
Avatar billede izemate Nybegynder
16. maj 2004 - 11:43 #10
hrh > hmm det vil jeg så ikke påstå, chippen.dk har bla. været med i kontant på dr hvor de havde snydt deres kunder.
Der findes fx også flere mobiltelefon sider som har vildt billige telefoner, det eneste det kræver er at overføre penge til en konto, problemet er så bare at kunden aldrig får sin telefon. !

Men det må du jo selvfølgelig om
Avatar billede hrh Nybegynder
16. maj 2004 - 11:45 #11
izemate.... Jamn det vidste jeg så ikke lige.... tusind tak for den oplysning hvertfald... fordi vidste jeg sku ikke lige... så må jeg hellere bestille fra det andet sted...
Avatar billede izemate Nybegynder
16. maj 2004 - 11:48 #12
hrh > det er bare iorden, men hvis du er usikker om et sted, så bestil via efterkrav for så har du varen i hånden inden du betaler, det koster vidst nok 25 kr ekstra, men så er man på den sikreside !
Avatar billede hrh Nybegynder
16. maj 2004 - 11:50 #13
Izemate sæt lige noget ind som svar oxo....
Avatar billede izemate Nybegynder
16. maj 2004 - 11:54 #14
oki :-) Du kan også hvis du er i tvivl om en butik, lave et spørgsmål her på eksperten og spørge om andre erfaringer med det pågældende firma

<\\izemate
Avatar billede izemate Nybegynder
16. maj 2004 - 11:55 #15
.
Avatar billede hrh Nybegynder
16. maj 2004 - 11:56 #16
Sådan der.... Tak for hjælpen begge to!!!
Avatar billede izemate Nybegynder
16. maj 2004 - 12:00 #17
jamen det var skal så lidt, og skulle det være en anden gang ;-)

<\\izemate
Avatar billede jesperskov Nybegynder
23. juni 2004 - 18:05 #18
Thermeltake er nogle af de suverænt bedste, og de er næsten helt lydløse!
Og der hvor de har thermeltake billigst, er her:  http://2765.gamelaunch.dk/category.php?id=6
Det er vigtigt at du bruger, lige præsic den adresse, når du skal købe.. ellers for du den ikke så billigt, så bliver der nemlig lagt ekstra til...
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. juni 2004 - 22:07 #19