Avatar billede cad_service_aalborg Nybegynder
15. maj 2004 - 21:48 Der er 2 kommentarer

Email der sendes fra hjemmeside og redigeres før afsendelse

Hej
Jeg vil gerne spørge hvordan jeg kan lave en smart løsning til det problem at jeg gerne vil have at folk skal kunne give mig noget data i tabelformat. Dataen skal så kunne indsættes i en liste. Uden at bruge database programmering.

Se evt. www.cad-service-aalborg.dk/aupairliste.htm hvor jeg har forsøgt.
Avatar billede cad_service_aalborg Nybegynder
15. maj 2004 - 21:50 #1
Jeg havde først lavet et worddokument men blev utilfreds da det ikke kunne sendes direkte via menuen filer og send til postmodtager.
Så lavede jeg en emg fil ved at gemme fra microsoft outlook og det virkede men kun for microsoft outlook brugere. Hvordan laver man det generelle format?
Avatar billede fqthjoe Nybegynder
04. juni 2004 - 20:49 #2
Tror løsningen er her (input gemmes i textfil):
PpFormMailGenerator

http://phpfmg.sourceforge.net/download.php