Avatar billede beorn Nybegynder
15. maj 2004 - 16:15 Der er 5 kommentarer og
4 løsninger

hvad skal jeg ændre

www.a-j.dk/ny/

jeg er ikke selv helt tilfreds med knapperne og ville egentlig også gerne have lidt mere farve på. men kan ikke helt finde en farve som passer.

nogle ideer?
Avatar billede keysersoze Guru
15. maj 2004 - 16:28 #1
knapperne er som sådan ok syntes jeg - måske lidt for store og derfor også en lidt for stor tekst.

Jeg synstes derimod mere at det er alt det andet der mangler et frisk pust så det kommer til at matche knapperne
Avatar billede weblex Nybegynder
15. maj 2004 - 16:32 #2
Jeg ville give knapperne en mørk blå og lave teksten hvid og mindre...
Avatar billede cpccorp Juniormester
15. maj 2004 - 16:37 #3
Personligt synes jeg at når det er enkelt på den måde du har stillet det op på så er det meget godt, dog synes jeg at logoet bør være større ellers intet at bemærke
Avatar billede weblex Nybegynder
15. maj 2004 - 16:45 #4
...og så ville jeg skrive "statsautoriserede revisorer" - du mangler et r :-)
Avatar billede reffak Nybegynder
15. maj 2004 - 20:05 #5
hvis du skal rippe noget, skal du gøre det ordentligt :-). www.apple.com's knapper alene giver ikke et flot design. Jeg ville fjerne dem, de passer ikke ind.

Baggrundsfarven brydes af det hvide omkring top/bund linje.
Der er font-forvirring. Times, Arial, og knap-fonten...alle forskellige. Øjebæ.
Designet brydes af skiftende sidebredder.
Du har nakket et kraks-billede. Hvis du ikke har købt det, kan du regne med en pæn bøde fra krak - og det er ikke pis!
Adresse i bundlinje burde ikke være samme størrelse som firma logo.
Efter min mening forstyrrer din centrering af knapper/firmalogo. Venstrestil, flyt logo over linje. Højrestil knapper, ligeledes over linje.

...men sideopbygningen kunne godt holde - den enkle stil er fin, den skal bare gennemføres ordentligt. Efter min mening :-).

MVH
Avatar billede beorn Nybegynder
16. maj 2004 - 01:55 #6
ja knapperne er nu fra photoshop og har ingen anelse om hvor de ellers bliver brugt henne.

- font forstyrrelsen tager jeg til mig.
- vi har købt billedet af krak, det er ikke særligt dyrt og noget federe end et link
- bundlinien tja.. den leger jeg lidt med, det er jo heldigvis ikke særligt svært at ændre
- alle mine stavefejl lader jeg en sekretær fange
- sidebredderne skulle være ens på alle siderne undtagen ansatte så vidt jeg husker
- top/bund linierne skulle være gennemsigtige, men kigger lige på dem igen

tak for feedback drenge
Avatar billede reffak Nybegynder
16. maj 2004 - 15:46 #7
Nå, godt at høre, at krak er til at snakke med. Sidste gang jeg havde noget oppe og vende, var det virkeligt ude med leen.
Avatar billede beorn Nybegynder
16. maj 2004 - 17:07 #8
hovsa jeg mente nu paintshop, men hvad :-)

og tja jeg mener firmaet giver 1200 kr året for de to billeder så vidt jeg husker. det syntes jeg ikke er så slemt endda. men når man tænker på at de ikke vil ofre noget på en webdesigner :-)
Avatar billede korfits Nybegynder
06. juni 2004 - 10:58 #9
Der skal da lidt mere grafik over det. Det er jo stort set kun tekst, og så de der knapper.