Avatar billede mrhyde Nybegynder
13. februar 2001 - 22:29 Der er 9 kommentarer

Slet bruger på forkert tidspunkt.....!

Jeg har skiftet bruger midt et åbent spm. lavet af mig selv.....jeg kunne ikke acceptere det, selvom jeg brugte den samme e-mail i den nye bruger. =)

mvh mrhyde
Avatar billede blood Nybegynder
13. februar 2001 - 22:34 #1
Og! Skrid fra eksperten når du har 2 bruger!
Avatar billede mrhyde Nybegynder
13. februar 2001 - 22:36 #2
Jeg slettede den ene før jeg oprettede den anden. Og for øvrigt er det umuligt at have to brugere med ens e-mail....Så jeg har kun en....=)

Ps.
- Hvorfor bliver du så sur?
Avatar billede blood Nybegynder
13. februar 2001 - 22:53 #3
Fordi jeg hader snydere!
Og du fik lige brugt 300 points fra den gamle bruger ik´ men så løb vi tør og så opretter vi baren en ny ik´ sårdan bliver vi ved ikke
Avatar billede microtec Nybegynder
13. februar 2001 - 23:48 #4
mrhyde >> Hvorfor pokker udlover du 300 points i http://www.eksperten.dk/spm/49793 når det er alt hvad du har?
Det er ikke meningen at du skal udlove alle dine points i hvert spørgsmål, for derefter at oprette en ny bruger-profil.
Avatar billede blood Nybegynder
13. februar 2001 - 23:52 #5
microtec

Det er det jeg siger en snydere!
Avatar billede microtec Nybegynder
13. februar 2001 - 23:55 #6
blood >> Er nu ikke så sikker. Så må han da være utrolig dum, når han opretter dette spørgsmål.
Mon ikke der nærmere er tale om en, som slet ikke har fattet ideen med Ekspertens point-system :o)
Avatar billede microtec Nybegynder
13. februar 2001 - 23:56 #7
mrhyde >> mon det ikke ville være smart at lave en ref. til det spørgsmål du ikke kan lukke, så man kan se at der ikke er tale om snyd?
Avatar billede asus_rulez Nybegynder
14. februar 2001 - 12:05 #8
microtec> Han er klar over at han ikke kan have 2 brugere med samme email (det viste jeg ikke engang), men han kender ikke til ekspertens point system. Er den ikke lidt langt ude syntes du ???
Avatar billede microtec Nybegynder
14. februar 2001 - 12:26 #9
asus_rulez >> Så er det da endnu længere ude at oprette dette spørgsmål ;o)

I det virkelige liv er der også folk, som er så naive at de tror de bare kan skifte bank når de har brugt alle pengene på kontoen (oprette en ny bruger). Det gør dem dog ikke til bankrøver (snyder), men deres bankrådgiver (admin) bør nok lige forklarer hvordan tingene hænger sammen :o)

Hvis mrhyde er i god tro, forstår jeg ikke hvorfor han ikke henviser til det spørgsmål, hvor han har problemer.