Avatar billede thomasqqq Nybegynder
09. maj 2004 - 22:13 Der er 1 løsning

Hjælp til en SKYR@CER PRO WBR 654

Hej...

Jeg har brug for hjælp til en SKYR@CER PRO WBR 654 trådløs router..

Jeg har brug for at åbne nogle porte i firewallen.. hvordan gør jeg det???
Avatar billede jindox Nybegynder
14. maj 2004 - 17:22 #1
Hej
Har ikke erfaring med en skyracer router, men typisk skal man tilgå routeren på netværkets første adresse, *.*.*.1

Find ud af hvilken ip du får tildelt af routeren, og prøv derefter i explorer at skrive dit netværks første adresse (jf ovenfor).

Nogle trådløse routere tillader ikke login via wireless, kun via kabel. (kun aktuelt hvis der er indbygget switch)

Ydermere er der nogle routere der skal tilgåes på en bestemt port.... dette vil du kunne se i manualen. Ved eks port 2020, skrives i explorer: \\*.*.*.1:2020

håber det kan hjælpe dig, mvh Lars