Avatar billede zeberg Nybegynder
09. maj 2004 - 20:02 Der er 1 kommentar

Bærbar, hvor jeg ska have sat min egen skærm til!

Hej, jeg har købt en total syg bærbar, og den har jo kn en 15" skræm, og så har jeg en normal 17" skærm, som jeg så sætter til, og det virker fint nok og det hele, men hvis jeg vil se en CS film (counter-strike) film, og jeg åbner den i Media-player f.eks. så blir den bare fuld skærm, og man kan ik gå ud af det uden at man ska ned og gøre det på bærbaren, men den er jo self. klappet ned når jeg har den skærm sat til! Så jeg ved ikke om man måske kan deaktivere den skærm på bærbaren, så man kan bruge den skærm normalt, uden at man ska gå ned på bærbaren! Så den er som en normal stationær computer. MVH Dennis Zeberg Sørensen
Avatar billede nmh Nybegynder
09. maj 2004 - 20:09 #1
Normalt kan man skifte mellem kun skærm på den bærbare, kun ekstern skærm eller begge skærme.
Det sekr ved at holde på Fn-tasten nede og der efter tryke på en passen funktionstast (F3, F4 ?? det varierer fra bærbar til bærbar).

Jeg forstår ikke, hvad du mener med "at gå ud af den uden at man skal ned at gøre det på den bærbare".