Avatar billede b34tz0r Nybegynder
09. maj 2004 - 17:54 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvordan åbner jeg en .BIK fil ?

Hej jeg vil gerne have åbnet en .BIK fil eller lavet den om til en mp3 fil. Det er musikken i BF 1942 når man bliver Briefet til en mission...

Jeg kan ikke afspille den i winamp, heller ikke når jeg laver om på "efternavnet" (.bik) jeg lavede den op til .mp3 :) men det virkede ikke.

Hvis i kan finde et program så ville jeg være glad hvis i lige ville lægge en guide :) Men hvis det er let (også for begyndere) så bare lad vær :)
Avatar billede jpvj Nybegynder
09. maj 2004 - 18:01 #1
BIK formatet skulle været et video format.

Her er et værktøj, til at håndtere den slags filer med:
http://www.radgametools.com/down/Bink/RADTools.exe

Har ikke testet det, men fandt det ved at søge på google.
Avatar billede c-holst Novice
09. maj 2004 - 19:05 #2
men der er noget der hedder gameaudioplayer. med den kan du afspille den musik der normalt ligger på en spil-cd. det virker her hos mig
ftp://nfs2kdl:ooP8ciere@nfs2000.de/nfs4/sounds/gap_v132.zip

hvis det er det du er ude efter