Avatar billede hvidgaard Nybegynder
09. maj 2004 - 09:38 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

optage webcam samtale

Findes der et program til at optage en webcam samtale i MSN messenger med? i så fald hvad hedder det?
Avatar billede popsy Novice
09. maj 2004 - 11:14 #1
Avatar billede hvidgaard Nybegynder
09. maj 2004 - 11:23 #2
Findes det ikke som plugin til msn plus? for med snagit kan jeg ikke chatte på samme tid :/
Avatar billede hvidgaard Nybegynder
09. maj 2004 - 11:28 #3
eller dvs at det kan jeg godt men det lackker noget så grusomt....
Avatar billede popsy Novice
09. maj 2004 - 11:40 #4
hmm, msn plus vil jeg ikke anbefale eller finde noget til, det er jo fuldaf spyware.
Avatar billede hvidgaard Nybegynder
09. maj 2004 - 11:45 #5
jaja... men det har nu mange okay features og ad-aware fjerner det hele
Avatar billede knighten Nybegynder
09. maj 2004 - 13:37 #6
Plus har(så vidt jeg ved) ikke noget plugin til webcam optagelse. Jeg ville også sige at det bedste er snagit, som popsy siger.

Hvis du henter plus, så sørg for IKKE at acceptere sponsoraftalen.
Avatar billede popsy Novice
23. juni 2004 - 02:46 #7
Har du fundet en løsning på problemet?
Smider et svar i tilfælde af at mine input kunne bruges :)