Avatar billede rango Nybegynder
09. maj 2004 - 08:52 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Flashform uden Windows Ramme/Frame

Hejsa!

Hvorledes kan jeg lave en flashform, der ikke har nogen frame eller værktøjslinier så som - titel, minimer, maksimer og luk!

Jeg ved godt man kan sige border 0 - men der kommer stadig en ramme omkring.

Ligeledes hvordan kan jeg lave en box i en form der kan vise html filer i?
Avatar billede cygnet Praktikant
09. maj 2004 - 10:08 #1
Kan du ikke længere, var kun noget man kunne i tidligere versioner af IE
Avatar billede rango Nybegynder
09. maj 2004 - 10:22 #2
Kan jeg da ikke forstå - når jeg f.eks. installere et flash produkt (husker ikke hvilket, men det kan jeg hitte udaf) - så kommer der et install sheet op, og det er uden rammer - jeg ved jeg kan gøre det i Visual Basic...men om jeg eller hva jeg vil tro kan gøre det i Flash MX 2004 - er jeg ikke klar over!
Avatar billede mat Nybegynder
09. maj 2004 - 10:47 #3
Nu går jeg ud på gyngende grund - men jeg er ikke sikker på at flash selv kan lave den slags, men med en wrapper som f.eks SWF Studio er jeg ret sikker på at det snildt kan lade sig gøre. Det koster jo så en smule :/ - der findes andre wrappers men om der er nogle freeware der kan det du øsnker skal jeg ikke kunne sige.

http://www.northcode.com/

Hvis du opretter i /programmer/flash skal der nok være nogen der kan hjælpe dig videre, jeg ved at der er flere der har arbejdet med bl.a SWF Studio

mvh mat
Avatar billede rango Nybegynder
09. maj 2004 - 19:29 #4
Hey Mat!

Interessant - kunne godt tænkes at det var noget jeg kunne bruge... undrer mig bare at noget så "banalt" som at fjerne en kant skulle være så vanskeligt, og så med flash mx 2004... Anyway - kommer der ikke bedere bud end dette - så er du klart point-tageren :o)

Jeg har løst det med VB 6.0, men vil om muligt helst holde mig til rent flash! Så det er af bare ren og skær nysgerrighed, jeg spørger!
Avatar billede rango Nybegynder
10. maj 2004 - 11:01 #5
Hey Mat!

...har lige testet det ud, det funker finno - takker! Let me know how to give ya tha points here! :o)

rango@get2net.dk
Avatar billede mat Nybegynder
10. maj 2004 - 11:34 #6
Det kan du når jeg smider et svar :)
Avatar billede rango Nybegynder
22. maj 2004 - 06:17 #7
Takker :o)