Avatar billede cronqvist Nybegynder
08. maj 2004 - 09:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Enable Full-Text Indexing

Hvordan enabler man Full-Text Indexing i MS SQL Server 2000? Mit styresystem er XP og jeg har problemet både med SQL Server Personal og Professional, og jeg har også installeret SP3 til SQL Server.
Jeg kan se at muligheden er der, da der i Enterprise Manageren under menupunktet Tools er et menupunkt der hedder Full-Text Indexing, men menupunktet er disabled, så jeg kan ikke vælge det.
Nogen forslag?
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
09. maj 2004 - 23:26 #1
Det er ikke alle versioner af SQL Server 2000 der kan køre på en Win XP. Det er ifølge MS kun "Evaluation Edition and Developer Edition" der kan det.

Så det må være en af dem du har.
Avatar billede jespere Nybegynder
10. maj 2004 - 09:03 #2
Du skal sikre dig at servicen "Microsoft Search" kører på maskinen.
Det er den som klarer full-text indexeringen i MS Sql.
Avatar billede terry Ekspert
25. maj 2004 - 18:49 #3
cronqvist>Can you take a look at this question please http://www.eksperten.dk/spm/497145
Avatar billede cronqvist Nybegynder
04. august 2004 - 17:13 #4
Kan åbenbart ikke lade sig gøre i XP!!