Avatar billede slatzh Nybegynder
13. februar 2001 - 15:58 Der er 16 kommentarer

htx opg

jeg har lavet en lille side der handler om htx som selvvalgt opgave. jeg synes der mangler noget designmæssigt - nogen forslag??
Avatar billede slatzh Nybegynder
13. februar 2001 - 15:58 #1
ups, her ligger siden http://www.htx1.subnet.dk
Avatar billede tommyf Nybegynder
13. februar 2001 - 16:02 #2
Hold det samme design hele vejen igennem, det er ikke pænt med så store skift.
Avatar billede repsac Nybegynder
13. februar 2001 - 16:02 #3
Der mangler en Back-knap eller en menu ... eks. på Hverdag-siden ...
Avatar billede repsac Nybegynder
13. februar 2001 - 16:04 #4
På SU-siden fylder teksten slet ikke \"firkanten\" ud ...
Hvorfor står der \"Programmør\" nedderst i din menu? - det\'r jo ikke en gang et link eller nå\'ed ...
Avatar billede repsac Nybegynder
13. februar 2001 - 16:06 #5
kortoverdanmark.jpg tager for lang til at loade ...
Avatar billede repsac Nybegynder
13. februar 2001 - 16:07 #6
Du har automatisk Copyright på alt hvad du laver ... også uden det står på siden ... => unødvendig information.
Avatar billede repsac Nybegynder
13. februar 2001 - 16:09 #7
FP ... jeg kan ikke andet end at ryste på hovedet ...
Avatar billede repsac Nybegynder
13. februar 2001 - 16:11 #8
Du har en del kommafejl ... Kender du til \"Det Ny Komma\"? - gå efter stort set kun at sætte komma foran \"men\" ... så har du nedsat fejlprocenten betydeligt ... ;)
Hmrpf ... htx ... gym! ;)
Avatar billede rfogh Nybegynder
13. februar 2001 - 17:25 #9
repsac>> GYM! :o)

slatzh>> Forsiden er jo meget pæn... Hvorfor åbner du ikke resten i det samme design?
Avatar billede thirdmanonthemoon Nybegynder
13. februar 2001 - 21:14 #10
pæn side, med et rart design.
teksten er lidt utydelig.
måske lidt for lille.
Avatar billede jakoba Nybegynder
13. februar 2001 - 23:05 #11
Dit billedswap i menyen går i get (NS6) efter man har ført musen over er alle de røde streger tændt.

Efter </html> kommer der pludseligt noget javascript include. ???? (Nå ja, FrontPage)

Undersiderne er ikke gode. lidt margin i \"kassen\" ville hjælpe betydeligt.
og lidt hjælp til navigationen. eg

link(\"SU\"); link(\"Videre\")                    link(\"Hovedsiden\")

øverst eller nederst fra \"Uddannelse\" siden. osv.

Hvad betyder forresten ordet \"Videre\"? links skal helst fortælle lidt om hvor de fører brugeren hen.

rimeligt køn, men tænk og test noget mere.

mvh JakobA
Avatar billede drello21 Nybegynder
14. februar 2001 - 22:20 #12
jeg har prøver at ændre nogle af tingene.
siden er ikke optimeret til Netscape!
Avatar billede ezzuk Nybegynder
14. februar 2001 - 23:52 #13
Der skal i hvert fald flere farver til. grafikken er lidt kantet, det skal blødgøres på en eller anden måde.

i stedet for den gigantiske skrift, brug en mere stilren og pæn skrift.

der skal en anden baggrundsfarve uden for tabellen, for at det ikke bliver alt for kedeligt.

overskriften den er grim. med det der smørrede \"&\", det er bar grimt lavet. det behøver ikke at være overdrevet. et simpelt design er ofte det som sælger.

siden skal helst placeres midt på skærmen, da jeg er ved at få hold i nakken :-)

de mærkelig røde streger i navbaren, hvad mening giver de. det er bare med til at spolere designet.

håber, at det kunne bruges til noget
Avatar billede alh Nybegynder
01. april 2001 - 19:00 #14
Siden kan ikke vises?! Er det hos mig eller? Hvis du har taget siden ned så smid dine point til folk på bordet og få lukket spørgsmålet og hvis det er hos mig så må du meget undskylde..hi-hi :)
Avatar billede jakoba Nybegynder
01. april 2001 - 19:12 #15
alh >> Jeg kan stadig god se den, så det er nok hos dig. Ellers helt enig, på tide at lukke :)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
13. september 2001 - 10:52 #16
Det er en flot side, men jeg synes at det er en skam du ikke holder designet på undersiderne. Altså at der bare kommer en kasse med noget tekst i, hvorfor ikke skive det i midten af dit forside design?

Hvis du ikke vil beholde designet, kan du i det mindste lave en \"Tilbage til forside\" knap!