Avatar billede diddel Nybegynder
07. maj 2004 - 16:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Trojansk hest "Oxen"

Hej!
Sidder lige og tjekker en vens computer for spyware mv. Har fundet en trojansk hest "Oxen". Er der nogle der kort kan fortælle hvad denne "hest" foretager sig?
(Har søgt lidt på nettet, men er ikke blevet klogere).

Hygge :)
Avatar billede cp1 Nybegynder
07. maj 2004 - 16:47 #1
er det,det eneste navn du for op ?
Avatar billede diddel Nybegynder
07. maj 2004 - 16:53 #2
Ja - var desværre lidt hurtig til at slette den da den blev spottet af en spywarescanner, så mere ved jeg ikke.
Avatar billede cp1 Nybegynder
07. maj 2004 - 16:57 #3
okay,har bla. været her og kigge og ka ingentig finde :/ http://www.symantec.com/avcenter/vinfodb.html
Avatar billede diddel Nybegynder
07. maj 2004 - 16:59 #4
ok, tror måske den har ligget på comp. noget tid. Den er kommet sammen med et free-ware program, som min ven har hentet for nogle måneder siden.
Avatar billede diddel Nybegynder
17. november 2004 - 19:00 #5
ok