Avatar billede llaggi Nybegynder
07. maj 2004 - 14:09 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

åbne en brugers mappe

Hej

Jeg er løbet ind i et lille problem
en maskine gik ned ( skal have nyt hardware) men på den maskiner som gik ned ligger der nogle vigtige dokumenter som skal genskabes
jeg har prøvet flg.
taget den harddisk og sat i en anden maskine,og derfra gået ind via :\Documents and Settings\brugerens mappenavn... her for jegså Adgang nægtet men har ingen problemer med de andre brugers profiler.. kun den ene
(det er en sharede computer med 3 bruger på)
har også prøvet med at logge på med brugerens user/pw ( samme felj)
har også prøvet at boote op på den disk de dokumenter ligger på ( men det ved vi jo alle at det er nået lort da systemets hardware er anderledes

nogle gode tips..?

lLaggi
Avatar billede hmortensen Nybegynder
07. maj 2004 - 14:12 #1
Under opstart trykker du F8 og vælger 'Fejlsikkret tilstand', så kan du logge ind med administrator

Så kan du højreklikke på en mappe og ta egenskaber. Vælg så 'overtag ejerskab', og sæt de fornødne rettigheder
Avatar billede jnissen Nybegynder
07. maj 2004 - 14:14 #2
Hvad hvis du højreklikker på mappen og vælger egenskaber -> sikkerhed -> avanceret -> kan du så ikke skifte ejer herinde?
Avatar billede llaggi Nybegynder
07. maj 2004 - 14:39 #3
Jeg brugte Hindu_skp forklaring..og det hjalp..så han får pointne ..så er det bare lige hvor jeg accepter han svar
Avatar billede haverslev Novice
07. maj 2004 - 14:40 #4
Du skal lige acceptere dit eget svar i: http://www.eksperten.dk/spm/496943
Avatar billede haverslev Novice
07. maj 2004 - 14:41 #5
du skal have et "svar" fra hindu_skp, før du kan acceptere. ;)
Avatar billede hmortensen Nybegynder
07. maj 2004 - 14:46 #6
:D