Avatar billede lmdalha Nybegynder
13. februar 2001 - 15:02 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

For hurtig lyd

Hejsa

Mit lydkort spiller alt for hurtigt, jeg tror det ca. fordobler hastigheden af musikken jeg afspiller.

Det vil jeg gerne have til at køre ordentligt.

What Do I Do ?

AlHa
Avatar billede makse Nybegynder
13. februar 2001 - 15:05 #1
Hvilket lydkort er det, og i hvilket program.
Avatar billede mushie Nybegynder
13. februar 2001 - 15:16 #2
Du skal måske down-clocke dit lydkort ;-)
Avatar billede lmdalha Nybegynder
13. februar 2001 - 15:18 #3
Makse: Det er ikke programmet, da jeg har prøvet to forskellige nu.

Jeg prøver at finde en ny driver.
Avatar billede makse Nybegynder
13. februar 2001 - 15:24 #4
Snakker vi Chip&Chap hurtigt?
Hvis det er et SBLive, er det enviroment settings du skal havde fat i.
Avatar billede lmdalha Nybegynder
13. februar 2001 - 21:56 #5
Makse: Det er en desktop Compaq sidder indbygget i motherboard. Tror det er driveren til Windows Me der er problemet, men kan ikke finde en ny ;o\'
Avatar billede makse Nybegynder
13. februar 2001 - 22:04 #6
Hvad nummer Compaq er det?
Avatar billede lmdalha Nybegynder
13. februar 2001 - 22:07 #7
Det gælder alle afspillere Media Player, WinAmp, Realplayer etc. de spiller alle for hurtigt. Min nuværende driver er AC\'97-driver til Intel(r) 82801BA/BAM Controller :-*
Avatar billede makse Nybegynder
13. februar 2001 - 23:52 #8
Hvad version?
Den nyeste skulle være den her: http://www5.compaq.com/support/files/desktops/us/download/8960.html
Avatar billede lmdalha Nybegynder
14. februar 2001 - 07:41 #9
Makse: Desværre afvises opdateringen og argumentet er; min nuværende installation allerede supporter mine nuværende devices, hvilket jo netop ikke er tilfældet på mit lydkort ;o*
Avatar billede lmdalha Nybegynder
14. februar 2001 - 09:01 #10
Selvom jeg bruger WinMe søgte jeg på W2000 og fandt en ny driver: http://www.compaq.com/support/files/desktops/us/download/8995.html og denne får afspilningshastigheden til at være normal og ikke chip&chap-agtig