Avatar billede semot Nybegynder
06. maj 2004 - 22:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

er der ikke en som vil skrive det her på eng til mig ?

hej jeg skal ha det her skrevet på eng
jeg kan ikke selv da jeg er ordblind

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Hej søde

Tak for din mail :)
jeg har lige prøvet at ringe til dig men jeg kan ikke komme igemmen til dig.
jeg glæder mig bare så meget til at se dig igen og nu er der ikke mange dag
til vi ses, det bliver bare så dejligt :)

jeg skal ud og købe en masse tøj på lørdag jeg har nemlig heller ikke
noget sommer tøj
jeg skal også ha nogle billeder ud på papir så du kan få dem
du må huske at tage nogle med af dig skat.
jeg savner dig bare så meget og jeg kan nesten ikke vente til på
tirsdag
kan du sove rigtigt godt og så må du ha en god tur i morgen
så kommer jeg der ned på tirsdag

    Vi ses Kys Kys Din kim
Avatar billede cjhansen Nybegynder
06. maj 2004 - 23:13 #1
Hi sweatheart.
Thanks for your e-mail :)
I´ve been trying to call you, but i can´t get through to you on the phone. I´m looking so much forward to see you again and the day will soon come, when we meet again. It´ll be so unbelievably great:)

I´m going to shop for new clothing on Saturday, while i havent got any for the summer.
I will produce some photos on 'real' photo paper, so you can get a copy. Dont forget to bring some for me sweetie.
I miss you so greatly, and i can barely wait to Tuesday.
Sleep well, and may you enjoy your journey tomorrow. I will be there Tuesday.

See you. XXX
Yours
Kim

Held og lykke

Mvh
cjhansen
Avatar billede ird Praktikant
07. maj 2004 - 09:25 #2
Har fulgt dig længe semot, og synes sgu historien er lidt sød :)

Håber I finder udaf tingene, selvom der er langt mellem jer.

Alt held og lykke herfra.

PS. vil du gerne spare dine point, så kan du skrive på ICQ - 341639301
så vil jeg gerne stå til rådighed omkring hjælp til oversættelse en anden gang.
Synes bare det er lidt personlige til at smide i en åben forrum :)
Men op til dig

//Ird
Avatar billede NanoQ Nybegynder
07. maj 2004 - 21:37 #3
Sssschyy ird! - nu er vi jo mange der følger med i denne historie ;)
Avatar billede ird Praktikant
08. maj 2004 - 10:52 #4
Tænkte det nok Nanoq :))

ville bare tilbyde min hjælp :)
Avatar billede ird Praktikant
07. juni 2004 - 09:14 #5
Hvordan går det semot????

Vi er vist nogle stykker der følger jeres romance :)