Avatar billede saj Nybegynder
06. maj 2004 - 17:52 Der er 10 kommentarer

comp vil ikke starte

Når jeg tænder min computer er det eneste som sker, at blæseren i strømforsyningne køre ca 1 sekundt, og så stopper den igen... Jeg har prøvet at sætte en anden PSU i (dog kun en 230), men det samme sker, og det hjælper heller ikke at fjerne ram'ene...
Avatar billede peet-49 Novice
06. maj 2004 - 17:54 #1
Lyder som om din køler ikke sidder rigtigt på cpu.
Avatar billede saj Nybegynder
06. maj 2004 - 18:05 #2
hmm... Jeg har ikke været i kabinettet i lang tid så jeg tvivler på det... Desuden er jeg nød til at hive strømmen et minut før jeg kan få det til at starte et sekundt, det er lige meget om den så har stået en time eller en dag! så det er vel noget med strømmen?
Avatar billede saj Nybegynder
06. maj 2004 - 19:32 #3
Der må der være en som kan hjælpe mig?
Avatar billede retaxes Nybegynder
06. maj 2004 - 20:23 #4
du har sandsynligvis en kortslutning på dit motherboard, du har jo forsøgt med en anden PSU.
CPU kan være skyld i det, men ogsa andre komponenter på motherboardet, og dem er der jo rigtigt mange af.
Det er svært at angive en løsning, tag nogle af modulerne ud og se om blæseren på scpu så kører.
Avatar billede retaxes Nybegynder
06. maj 2004 - 20:23 #5
scpu = cpu
Avatar billede ird Praktikant
07. maj 2004 - 09:09 #6
Dine transistore på bundbrætet væser ikke ????

Lyder nok som en vits, men har du prøvet en anden stikkontakt :))
Avatar billede ird Praktikant
17. juni 2004 - 16:40 #7
Tror du ikke du fik tid til at give os der hjælper dig lidt feedback - så vi ved om vi fandt en løsning evt.

Har du ikke brug for mere support så luk spørgsmålet igen...
Avatar billede peet-49 Novice
24. juni 2004 - 08:56 #8
Lukketid?
Avatar billede peet-49 Novice
14. august 2004 - 10:03 #9
Vil du ikke være sød, at lukke?
Avatar billede peet-49 Novice
14. august 2004 - 10:04 #10
Lav evt. et svar selv, og accepter.