Avatar billede fci Nybegynder
06. maj 2004 - 16:31 Der er 3 kommentarer

Artifacts søgning ?

Har et problem med ENTEN min skærm ELLER mit grafikkort, 9800XT
syntes jeg får en del fejl i spil, men som sagt kan ikke finde ud af om det er det ene eller det andet, nogle der har/kender nogle gode programmer til test af grafikkort, Har prøvet ATI tool, ingen fejl der, men det tester jo også kun i windows, mangler et program der tester (for artifacts) når man spiller PLZ har rodet med det her i nogle dage nu
Avatar billede hestenhenning Nybegynder
08. maj 2004 - 11:19 #1
De fejl i grafikken, er det samme sted de forskommer hver gang eller er det forskellige steder?
Har du prøvet med et andet GFX eller skærm?
Hvad er dine system spec's??
Hvad har du af PSU, da R9800XT skal bruge lidt strøm?
/Thomas
Avatar billede fci Nybegynder
09. maj 2004 - 19:46 #2
har rigeligt med PSU power, 580w
2.8 @ 3.6Ghz P4 (monteret i Vapo chill cabinet)
og fejlene forekommer de samme steder
Avatar billede tonnilerche Nybegynder
25. maj 2004 - 23:47 #3
er det pletter??

altså gule og blå og røde prikker forskellige steder??

prøv at starte et Counter-Strike-spil, og lys med flashlight der hvor der er pletter... hvis pletterne så forsvinder, så er det rammene der bliver forvarme (eller er oc'et for meget )...

hvis spillet fryser er det coren der bliver for varm = mere airflow...