Avatar billede lgadex Nybegynder
13. februar 2001 - 13:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Formular - indsæt email i From-feltet

Når jeg i en formular lavet til frontpage-extensions, går ind under form properties, er der mulighed for under \"Options\" og \"Email results\" at hente værdien af den indtastede email-adresse ind i \"Reply-to\"-feltet.
Men når emailen går igennem forbliver From-feltet tomt i Outlook Express. Dog er email-adressen registreret idet jeg jeg ved at klikke på \"Reply\" i mailen får email-adressen frem.
Hvordan får jeg en værdi fra formularen vist i From-feltet? Det kunne også være navnet på personen, der har sendt formularen ind, jeg ønskede at se i dette felt.
Avatar billede lgadex Nybegynder
13. februar 2001 - 14:45 #1
Undskyld, jeg kom til at oprette det samme spørgsmål to gange, fordi min forbindelse var for sløv. Jeg fik en fejlmeddelelse om, at der ikke var forbindelse til eksperten - derfor indsendte jeg spørgsmålet igen.
Her er det andet spørgsmål
http://www.eksperten.dk/spm/49649
Avatar billede lgadex Nybegynder
13. februar 2001 - 14:48 #2
Det går RIGTIG godt det her - nu kom jeg til at indsætte forkert URL.
Den rigtige er
http://www.eksperten.dk/spm/49641