Avatar billede bearhugx Nybegynder
06. maj 2004 - 00:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

[musik] kunstner+titel søges

Hejsa eksperter

Jeg ved at dette er _meget tyndt_ at arbejde med, men jeg er på jagt efter navnet på et musik-nummer

Jeg har hørt nummeret på diskotek i Amsterdam i en slags hi-energy udgave
Jeg er (næsten!) sikker på at det er et remake af et gammelt firser-hit - men også kun næsten (et eller andet siger mig dog at jeg har hørt den sangtekst før)

Jeg har så prøvet at søge google - men får svar i øst og vest på sang-teksten, så nu tyer jeg til jer - i håbet om at der er en eller anden som kan nikke genkendende til nedestående...

Jeg kan kun huske fragmenter af omkvædet - men det starter med

  If i can't see you
  ....
  Summer has come (evt. gone...)

de to mellemliggende linier kan jeg ikke huske mere (forsøgte ellers at huske hele omkvædet, så jeg hurtigt kunne finde nummeret igen - men sådan går det en gang imellem :-( )

Jeg ved godt at det er meget lidt at arbejde med... men er der en, som lige tænker "er det egenligt ikke den og den" så skriv endelig....

/Søren
Avatar billede miss-g Seniormester
06. maj 2004 - 02:17 #1
Har forsøgt at søge - men det er næsten umuligt....

Skriv endelig, hvis du kommer i tanker om noget mere *S*
Avatar billede klojs Nybegynder
06. maj 2004 - 03:40 #2
Denne her er da fra firserne, men kun den øverste linie passer. Men Bee Gees har da sunget så meget om sommer :-) Ellers prøv at søge på samme side, der er mange flere med den første linie i....
http://www.mlyrics.com/lyrics/11702/Bee_Gees/Life_Goes_On/
Avatar billede fcs Novice
06. maj 2004 - 07:04 #3
Søren>> Du bliver nødt til at komme med noget mere ;o)
Avatar billede lyhne2 Nybegynder
06. maj 2004 - 08:20 #4
kunne det være the boo radleys med "Wake up Boo"???

Lyhne1
Avatar billede bearhugx Nybegynder
06. maj 2004 - 09:36 #5
2. ledetråd >> som næsten ethvert club/dance hit i disse dage, så er det en kvinde, som synger...
Avatar billede bearhugx Nybegynder
06. maj 2004 - 10:22 #6
Ok ... fundet :-)

efter at have gennemlyttet omkring 50 nummre (af varierende kvalitet) hvor "summer" indgår i titlen har jeg fundet nummeret...

<lyrics section="chorus">
  But I can see you-
  Your brown skin shinin' in the sun
  You got your hair combed back and your sunglasses on, baby

  And I can tell you my love for you will still be strong
  After the boys of summer have gone...
</lyrics>

DJ Sammy (feat. Loona) - Boys of Summer

Jeg må indrømme, at den oprindelige version, ikke er så hi-energy, som den jeg hørte i Amsterdam, men det er sikkert et spørgsmål om remixes osv. :-)

Jeg vil sige tak for jeres deltagelse - kan nu se, at det ikke var et firser-nummer - håber ikke at det ledte folk i de forkerte retninger :-)

/Søren