Avatar billede jwulff Nybegynder
05. maj 2004 - 18:41 Der er 30 kommentarer og
1 løsning

Irriterende popups

Hey, jeg har et problem med at næsten hver gang jeg åbner eller lukker mit Internet Explorer popper der en  to eller tre pop ups op...

Der står nogle gange www.no-beba-el-agua.com i dem..

Jeg har forsøgt med Adaware og Spybot men de bliver stadig ved med at komme.

Mvh
jWulff
Avatar billede foodear Praktikant
05. maj 2004 - 18:52 #1
Hej
Brug popupkiller fra http://adblock.linkz.com/Home.php

/FoodeaR
Avatar billede krydset Nybegynder
05. maj 2004 - 18:54 #2
det er da dumt at bruge de popop killere da de osse fjerner evt popop vinduer som man skal bruge ;)

kan ikke lige svare på hvordan du får fjernet dine
Avatar billede jwulff Nybegynder
05. maj 2004 - 18:55 #3
det hjælper ikke. har installeret 2 andre popup killers...
Avatar billede foodear Praktikant
05. maj 2004 - 18:55 #4
Den kan da omgåes ved at holde control nede på de sider hvor du har brug for popups...

/foodear
Avatar billede human Nybegynder
05. maj 2004 - 19:03 #5
Brug Mozilla firefox som browser istedet. Meget bedre browser. Den blokerer popups, bortset fra dem du selv vælger at trykke på.

http://www.mozilla.org/products/firefox/
Avatar billede 120100520492 Nybegynder
05. maj 2004 - 19:11 #6
Det er fordi du har spyware på din computer..
Installer dette program og updater det så vil den finde dine små bugs.. ;)
http://www.snapfiles.com/get/adaware.html
Avatar billede 120100520492 Nybegynder
05. maj 2004 - 19:12 #7
Hvis det ikke virker kør regedit og søg efter url'en..
Avatar billede andersenph Nybegynder
05. maj 2004 - 20:02 #8
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#hijackthis
Lad os få has på det spyware.
Hent hijack. Scan og gem loggen. Kopier den herind, så ser vi om ikke vi kan få has på det.
Avatar billede jwulff Nybegynder
05. maj 2004 - 20:33 #9
Her er min log:

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
C:\Programmer\TGTSoft\StyleXP\StyleXPService.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_04\bin\jusched.exe
C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
C:\Programmer\ICQLite\ICQLite.exe
C:\PROGRA~1\B'SCLI~1\Win2K\BSCLIP.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\Programmer\SlySoft\AnyDVD\AnyDVD.exe
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\Programmer\TGTSoft\StyleXP\StyleXP.exe
C:\valve\steam\steam.exe
C:\Programmer\Logitech\MouseWare\system\em_exec.exe
C:\Programmer\Gigabyte\Gigabyte Windows Utility Manager\gwum.exe
C:\Programmer\TEXTware\HotKey\TWALINK.EXE
C:\Programmer\3\Mobilt modem\autoupdate_srv.exe
C:\Programmer\WinZip\WZQKPICK.EXE
C:\WINDOWS\System32\ensapis.exe
C:\WINDOWS\System32\inetsrv\inetinfo.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\AdvTools\NPROTECT.EXE
C:\WINDOWS\System32\snmp.exe
C:\Programmer\Real\RealPlayer\RealPlay.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\Programmer\PopupKillerTracksEraser\PopupKillerTray.exe
C:\WINDOWS\regedit.exe
C:\Documents and Settings\Jacob Wulff\Skrivebord\hijackthis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://adblock.linkz.com/abho/bandsearch.abs
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://linkz.com/
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.boligpladsen.dk/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = about:blank
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = about:blank
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://safesearch.panoramicit.com
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = http://adblock.linkz.com/abho/bandsearch.abs
O1 - Hosts: 12.129.205.209 search.netscape.com12.129.205.209 sitefinder.verisign.com
O2 - BHO: (no name) - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {54EC170F-6EB1-47C6-9C4D-EB0BE20CE45E} - C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\APHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {A09790E7-DD00-4A83-B632-5B563423CFBB} - C:\Programmer\PopupKillerTracksEraser\PopupKillerIEDLL.dll
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\googlenav.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: MSN Toolbar - {BDAD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\MSN Toolbar\01.01.1601.0\da\msntb.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Logitech Utility] Logi_MwX.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_04\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [StorageGuard] "C:\Programmer\Fælles filer\Sonic\Update Manager\sgtray.exe" /r
O4 - HKLM\..\Run: [zBrowser Launcher] C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ICQ Lite] C:\Programmer\ICQLite\ICQLite.exe -minimize
O4 - HKLM\..\Run: [B'sCLiP] C:\PROGRA~1\B'SCLI~1\Win2K\BSCLIP.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Microsoft QMGR] msnqmgr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [CloneDVDElbyDelay] "C:\Programmer\Elaborate Bytes\CloneDVD\ElbyCheck.exe" /L ElbyDelay
O4 - HKLM\..\Run: [Advanced Tools Check] C:\PROGRA~1\NORTON~1\AdvTools\ADVCHK.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe"  -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [AnyDVD] "C:\Programmer\SlySoft\AnyDVD\AnyDVD.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ensapis] C:\WINDOWS\System32\ensapis.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Microsoft QMGR] msnqmgr.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [STYLEXP] C:\Programmer\TGTSoft\StyleXP\StyleXP.exe -Hide
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "c:\valve\steam\steam.exe" -silent
O4 - HKCU\..\RunOnce: [ICQ Lite] C:\Programmer\ICQLite\ICQLite.exe -trayboot
O4 - Startup: Genvej til lektier.lnk = C:\Documents and Settings\Jacob Wulff\Dokumenter\Skole\lektier.txt
O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.lnk = ?
O4 - Global Startup: gwum.lnk = C:\Programmer\Gigabyte\Gigabyte Windows Utility Manager\gwum.exe
O4 - Global Startup: HotKey.lnk = C:\Programmer\TEXTware\HotKey\TWALINK.EXE
O4 - Global Startup: Mobilt modem Update Agent.lnk = C:\Programmer\3\Mobilt modem\autoupdate_srv.exe
O4 - Global Startup: WinZip Quick Pick.lnk = C:\Programmer\WinZip\WZQKPICK.EXE
O8 - Extra context menu item: &Google Search - res://C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\googlenav.dll/cmsearch.html
O8 - Extra context menu item: Backward &Links - res://C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\googlenav.dll/cmbacklinks.html
O8 - Extra context menu item: Cac&hed Snapshot of Page - res://C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\googlenav.dll/cmcache.html
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Si&milar Pages - res://C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\googlenav.dll/cmsimilar.html
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console (HKLM)
O9 - Extra button: AdBlock (HKLM)
O9 - Extra button: Opslag (HKLM)
O9 - Extra button: ICQ Lite (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: ICQ Lite (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: AdBlock Configuration (HKLM)
O9 - Extra button: Messenger (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Messenger (HKLM)
O14 - IERESET.INF: START_PAGE_URL=http://safesearch.panoramicit.com
O16 - DPF: {00B71CFB-6864-4346-A978-C0A14556272C} (Checkers Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/msgrchkr.cab
O16 - DPF: {166B1BCA-3F9C-11CF-8075-444553540000} (Shockwave ActiveX Control) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/director/sw.cab
O16 - DPF: {2917297F-F02B-4B9D-81DF-494B6333150B} (Minesweeper Flags Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MineSweeper.cab
O16 - DPF: {33564D57-0000-0010-8000-00AA00389B71} - http://download.microsoft.com/download/F/6/E/F6E491A6-77E1-4E20-9F5F-94901338C922/wmv9VCM.CAB
O16 - DPF: {54B52E52-8000-4413-BD67-FC7FE24B59F2} (EARTPatchX Class) - http://files.ea.com/downloads/rtpatch/v2/EARTPX.cab
O16 - DPF: {6CB5E471-C305-11D3-99A8-000086395495} (Google Activate) - http://toolbar.google.com/data/da/big/1.1.62-big/GoogleNav.cab
O16 - DPF: {8E0D4DE5-3180-4024-A327-4DFAD1796A8D} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsClient.cab
O16 - DPF: {93829908-07C2-44A2-95DB-F78F201A9B48} (AdBlock APInstaller Class) - http://adblock.linkz.com/APHelper.dll
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.bgbank.dk/html/activex/e-Safekey/BG/e-Safekey.cab
O16 - DPF: {E87F6C8E-16C0-11D3-BEF7-009027438003} (Persits Software XUpload) - http://www.aspupload.com/xupload/XUpload.ocx
Avatar billede andersenph Nybegynder
05. maj 2004 - 20:38 #10
Kigger lige på den.....
Avatar billede andersenph Nybegynder
05. maj 2004 - 20:42 #11
Bruger du netscape?
Avatar billede jwulff Nybegynder
05. maj 2004 - 20:44 #12
Nej, jeg bruger kun Internet Explorer
Avatar billede andersenph Nybegynder
05. maj 2004 - 20:44 #13
ok
C:\WINDOWS\System32\ensapis.exe
Denneher kender jeg ikke og kan ikke finde nogen oplysninger på den. Er det noget du kender noget til?
Avatar billede andersenph Nybegynder
05. maj 2004 - 20:53 #14
Først opretter du en mappe kun til hijackthis og lægger programmet derover.

Du skal nu til at i gang med at fixe. Allerførst skal du slå systemgendannelse fra. Hvis du ikke ved hvordan du gør det så kig her: http://www.arlet.dk/systemgendannelsen.htm derefter skal du åbne hijackthis. Du skal at sætte en vinge ud for disse filer jeg har skrevet nedeunder. Når du har gjort det så lukker du alle andre vinduer ned, det er meget vigtigt at det eneste vindue som er åbent er HijackThis vinduet. Klik på Fix checkede.

Her er de filer, du skal fixe:
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = about:blank
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = about:blank
O1 - Hosts: 12.129.205.209 search.netscape.com12.129.205.209 sitefinder.verisign.com
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe"  -osboot
O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000

O4 - HKLM\..\Run: [ensapis] C:\WINDOWS\System32\ensapis.exe Denne fixes hvis ikke du ved hvad den skal bruges til.......

Disse programmer skal slettes i fejlsikret tilstand. Du genstarter og trykker F8 når Windows starter op.

Søg efter disse filer:
C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe (slet hele Real mappen. Den er fyldt med spyware)
C:\WINDOWS\System32\ensapis.exe    Denne skal slettes hvis ikke du kender dens funktion

Derefter genstarter du og sender en ny log ind til check
Du må ikke slå systemgendannelse til før vi har sagt god for din log.
Avatar billede jwulff Nybegynder
05. maj 2004 - 21:37 #15
Kunne ikke finde den der ensapis hvad det så er forn en. Nu ser min log sådan her ud:

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
C:\Programmer\TGTSoft\StyleXP\StyleXPService.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_04\bin\jusched.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Sonic\Update Manager\sgtray.exe
C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
C:\Programmer\ICQLite\ICQLite.exe
C:\PROGRA~1\B'SCLI~1\Win2K\BSCLIP.exe
C:\Programmer\SlySoft\AnyDVD\AnyDVD.exe
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\Programmer\Logitech\MouseWare\system\em_exec.exe
C:\Programmer\TGTSoft\StyleXP\StyleXP.exe
C:\valve\steam\steam.exe
C:\Programmer\Gigabyte\Gigabyte Windows Utility Manager\gwum.exe
C:\Programmer\TEXTware\HotKey\TWALINK.EXE
C:\Programmer\3\Mobilt modem\autoupdate_srv.exe
C:\Programmer\WinZip\WZQKPICK.EXE
C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\AUpdate.exe
C:\WINDOWS\System32\_949c.exe
C:\WINDOWS\System32\inetsrv\inetinfo.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\AdvTools\NPROTECT.EXE
C:\WINDOWS\System32\snmp.exe
C:\Documents and Settings\Jacob Wulff\Skrivebord\hijack\hijackthis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.boligpladsen.dk/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = about:blank
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://safesearch.panoramicit.com
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = http://adblock.linkz.com/abho/bandsearch.abs
O2 - BHO: (no name) - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {54EC170F-6EB1-47C6-9C4D-EB0BE20CE45E} - C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\APHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {A09790E7-DD00-4A83-B632-5B563423CFBB} - C:\Programmer\PopupKillerTracksEraser\PopupKillerIEDLL.dll
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\googlenav.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: MSN Toolbar - {BDAD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\MSN Toolbar\01.01.1601.0\da\msntb.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Logitech Utility] Logi_MwX.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_04\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [StorageGuard] "C:\Programmer\Fælles filer\Sonic\Update Manager\sgtray.exe" /r
O4 - HKLM\..\Run: [zBrowser Launcher] C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ICQ Lite] C:\Programmer\ICQLite\ICQLite.exe -minimize
O4 - HKLM\..\Run: [B'sCLiP] C:\PROGRA~1\B'SCLI~1\Win2K\BSCLIP.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Microsoft QMGR] msnqmgr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [CloneDVDElbyDelay] "C:\Programmer\Elaborate Bytes\CloneDVD\ElbyCheck.exe" /L ElbyDelay
O4 - HKLM\..\Run: [Advanced Tools Check] C:\PROGRA~1\NORTON~1\AdvTools\ADVCHK.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [AnyDVD] "C:\Programmer\SlySoft\AnyDVD\AnyDVD.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [_949c] C:\WINDOWS\System32\_949c.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Microsoft QMGR] msnqmgr.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [STYLEXP] C:\Programmer\TGTSoft\StyleXP\StyleXP.exe -Hide
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "c:\valve\steam\steam.exe" -silent
O4 - HKCU\..\RunOnce: [ICQ Lite] C:\Programmer\ICQLite\ICQLite.exe -trayboot
O4 - Startup: Genvej til lektier.lnk = C:\Documents and Settings\Jacob Wulff\Dokumenter\Skole\lektier.txt
O4 - Global Startup: gwum.lnk = C:\Programmer\Gigabyte\Gigabyte Windows Utility Manager\gwum.exe
O4 - Global Startup: HotKey.lnk = C:\Programmer\TEXTware\HotKey\TWALINK.EXE
O4 - Global Startup: Mobilt modem Update Agent.lnk = C:\Programmer\3\Mobilt modem\autoupdate_srv.exe
O4 - Global Startup: WinZip Quick Pick.lnk = C:\Programmer\WinZip\WZQKPICK.EXE
O8 - Extra context menu item: &Google Search - res://C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\googlenav.dll/cmsearch.html
O8 - Extra context menu item: Backward &Links - res://C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\googlenav.dll/cmbacklinks.html
O8 - Extra context menu item: Cac&hed Snapshot of Page - res://C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\googlenav.dll/cmcache.html
O8 - Extra context menu item: Si&milar Pages - res://C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\googlenav.dll/cmsimilar.html
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console (HKLM)
O9 - Extra button: AdBlock (HKLM)
O9 - Extra button: Opslag (HKLM)
O9 - Extra button: ICQ Lite (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: ICQ Lite (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: AdBlock Configuration (HKLM)
O9 - Extra button: Messenger (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Messenger (HKLM)
O14 - IERESET.INF: START_PAGE_URL=http://safesearch.panoramicit.com
O16 - DPF: {00B71CFB-6864-4346-A978-C0A14556272C} (Checkers Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/msgrchkr.cab
O16 - DPF: {166B1BCA-3F9C-11CF-8075-444553540000} (Shockwave ActiveX Control) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/director/sw.cab
O16 - DPF: {2917297F-F02B-4B9D-81DF-494B6333150B} (Minesweeper Flags Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MineSweeper.cab
O16 - DPF: {33564D57-0000-0010-8000-00AA00389B71} - http://download.microsoft.com/download/F/6/E/F6E491A6-77E1-4E20-9F5F-94901338C922/wmv9VCM.CAB
O16 - DPF: {54B52E52-8000-4413-BD67-FC7FE24B59F2} (EARTPatchX Class) - http://files.ea.com/downloads/rtpatch/v2/EARTPX.cab
O16 - DPF: {6CB5E471-C305-11D3-99A8-000086395495} (Google Activate) - http://toolbar.google.com/data/da/big/1.1.62-big/GoogleNav.cab
O16 - DPF: {8E0D4DE5-3180-4024-A327-4DFAD1796A8D} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsClient.cab
O16 - DPF: {93829908-07C2-44A2-95DB-F78F201A9B48} (AdBlock APInstaller Class) - http://adblock.linkz.com/APHelper.dll
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.bgbank.dk/html/activex/e-Safekey/BG/e-Safekey.cab
O16 - DPF: {E87F6C8E-16C0-11D3-BEF7-009027438003} (Persits Software XUpload) - http://www.aspupload.com/xupload/XUpload.ocx
Avatar billede andersenph Nybegynder
05. maj 2004 - 22:39 #16
O4 - HKLM\..\Run: [_949c] C:\WINDOWS\System32\_949c.exe
Skal fixes

Åbn en mappe, klik på Funktioner=>Mappeindstillinger=>Vis.
Fjern flueben ved "Skjul beskyttede operativsystemfiler".
Fjern flueben ved "Skjul filtypenavne for kendte filtyper".
Sæt prik i "Vis skjulte filer og mapper

Slet følgende i fejlsikret tilstand. (Tryk F8 når windows starter op)
C:\WINDOWS\System32\_949c.exe

Genstart og kom med ny log please
Avatar billede andersenph Nybegynder
05. maj 2004 - 22:41 #17
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = about:blank
O2 - BHO: (no name) - {54EC170F-6EB1-47C6-9C4D-EB0BE20CE45E} - C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\APHelper.dll
Skal også fixes forresten
Avatar billede victor-1 Nybegynder
05. maj 2004 - 22:45 #18
Tillader mig lige at blande mig lidt - (kun lidt)
Kopier HELE loggen herind, så vi også kan se hvilken Windows du bruger. Vi kan godt se det er XP, men der er noget andet vigtigt vi IKKE kan se.
Avatar billede andersenph Nybegynder
05. maj 2004 - 22:48 #19
Ja du har ret victor-1 ;O)
Lad os få hele loggen næste gang :O) Vi mangler det øverste...
Avatar billede jwulff Nybegynder
05. maj 2004 - 22:52 #20
Her er den så:

Logfile of HijackThis v1.97.7
Scan saved at 10:52:17 PM, on 5/5/2004

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
C:\Programmer\TGTSoft\StyleXP\StyleXPService.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_04\bin\jusched.exe
C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
C:\PROGRA~1\B'SCLI~1\Win2K\BSCLIP.exe
C:\Programmer\SlySoft\AnyDVD\AnyDVD.exe
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\Programmer\Logitech\MouseWare\system\em_exec.exe
C:\Programmer\TGTSoft\StyleXP\StyleXP.exe
C:\valve\steam\steam.exe
C:\Programmer\Gigabyte\Gigabyte Windows Utility Manager\gwum.exe
C:\Programmer\TEXTware\HotKey\TWALINK.EXE
C:\Programmer\3\Mobilt modem\autoupdate_srv.exe
C:\Programmer\WinZip\WZQKPICK.EXE
C:\WINDOWS\System32\_949c.exe
C:\WINDOWS\System32\inetsrv\inetinfo.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\AdvTools\NPROTECT.EXE
C:\WINDOWS\System32\snmp.exe
C:\Programmer\Winamp\winamp.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\Programmer\PopupKillerTracksEraser\PopupKillerTray.exe
C:\Documents and Settings\Jacob Wulff\Skrivebord\hijack\hijackthis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.boligpladsen.dk/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://safesearch.panoramicit.com
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = http://adblock.linkz.com/abho/bandsearch.abs
O2 - BHO: (no name) - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {A09790E7-DD00-4A83-B632-5B563423CFBB} - C:\Programmer\PopupKillerTracksEraser\PopupKillerIEDLL.dll
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: MSN Toolbar - {BDAD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\MSN Toolbar\01.01.1601.0\da\msntb.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Logitech Utility] Logi_MwX.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_04\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [StorageGuard] "C:\Programmer\Fælles filer\Sonic\Update Manager\sgtray.exe" /r
O4 - HKLM\..\Run: [zBrowser Launcher] C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ICQ Lite] C:\Programmer\ICQLite\ICQLite.exe -minimize
O4 - HKLM\..\Run: [B'sCLiP] C:\PROGRA~1\B'SCLI~1\Win2K\BSCLIP.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Microsoft QMGR] msnqmgr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [CloneDVDElbyDelay] "C:\Programmer\Elaborate Bytes\CloneDVD\ElbyCheck.exe" /L ElbyDelay
O4 - HKLM\..\Run: [Advanced Tools Check] C:\PROGRA~1\NORTON~1\AdvTools\ADVCHK.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [AnyDVD] "C:\Programmer\SlySoft\AnyDVD\AnyDVD.exe"
O4 - HKLM\..\RunServices: [Microsoft QMGR] msnqmgr.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [STYLEXP] C:\Programmer\TGTSoft\StyleXP\StyleXP.exe -Hide
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "c:\valve\steam\steam.exe" -silent
O4 - HKCU\..\RunOnce: [ICQ Lite] C:\Programmer\ICQLite\ICQLite.exe -trayboot
O4 - Startup: Genvej til lektier.lnk = C:\Documents and Settings\Jacob Wulff\Dokumenter\Skole\lektier.txt
O4 - Global Startup: gwum.lnk = C:\Programmer\Gigabyte\Gigabyte Windows Utility Manager\gwum.exe
O4 - Global Startup: HotKey.lnk = C:\Programmer\TEXTware\HotKey\TWALINK.EXE
O4 - Global Startup: Mobilt modem Update Agent.lnk = C:\Programmer\3\Mobilt modem\autoupdate_srv.exe
O4 - Global Startup: WinZip Quick Pick.lnk = C:\Programmer\WinZip\WZQKPICK.EXE
O8 - Extra context menu item: &Google Search - res://C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\googlenav.dll/cmsearch.html
O8 - Extra context menu item: Backward &Links - res://C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\googlenav.dll/cmbacklinks.html
O8 - Extra context menu item: Cac&hed Snapshot of Page - res://C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\googlenav.dll/cmcache.html
O8 - Extra context menu item: Si&milar Pages - res://C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\googlenav.dll/cmsimilar.html
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console (HKLM)
O9 - Extra button: AdBlock (HKLM)
O9 - Extra button: Opslag (HKLM)
O9 - Extra button: ICQ Lite (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: ICQ Lite (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: AdBlock Configuration (HKLM)
O9 - Extra button: Messenger (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Messenger (HKLM)
O14 - IERESET.INF: START_PAGE_URL=http://safesearch.panoramicit.com
O16 - DPF: {00B71CFB-6864-4346-A978-C0A14556272C} (Checkers Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/msgrchkr.cab
O16 - DPF: {166B1BCA-3F9C-11CF-8075-444553540000} (Shockwave ActiveX Control) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/director/sw.cab
O16 - DPF: {2917297F-F02B-4B9D-81DF-494B6333150B} (Minesweeper Flags Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MineSweeper.cab
O16 - DPF: {33564D57-0000-0010-8000-00AA00389B71} - http://download.microsoft.com/download/F/6/E/F6E491A6-77E1-4E20-9F5F-94901338C922/wmv9VCM.CAB
O16 - DPF: {54B52E52-8000-4413-BD67-FC7FE24B59F2} (EARTPatchX Class) - http://files.ea.com/downloads/rtpatch/v2/EARTPX.cab
O16 - DPF: {6CB5E471-C305-11D3-99A8-000086395495} (Google Activate) - http://toolbar.google.com/data/da/big/1.1.62-big/GoogleNav.cab
O16 - DPF: {8E0D4DE5-3180-4024-A327-4DFAD1796A8D} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsClient.cab
O16 - DPF: {93829908-07C2-44A2-95DB-F78F201A9B48} (AdBlock APInstaller Class) - http://adblock.linkz.com/APHelper.dll
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.bgbank.dk/html/activex/e-Safekey/BG/e-Safekey.cab
O16 - DPF: {E87F6C8E-16C0-11D3-BEF7-009027438003} (Persits Software XUpload) - http://www.aspupload.com/xupload/XUpload.ocx
Avatar billede andersenph Nybegynder
05. maj 2004 - 22:58 #21
Du skal finde og slette :
C:\WINDOWS\System32\_949c.exe
I fejlsikret tilstand. Så er vi i mål :O)
Genstart og ny log please
Avatar billede andersenph Nybegynder
05. maj 2004 - 22:59 #22
Altså selve 949c.exe filen i system32 mappen.
Den skal væk...
Avatar billede victor-1 Nybegynder
05. maj 2004 - 23:02 #23
Hva' er det for en fyr - kan ikke finde oplysninger om den ?
(undskyld jeg spammer lidt "jwulff")
Avatar billede jwulff Nybegynder
05. maj 2004 - 23:06 #24
ingen problemer, spørg du bare løs...

Så har jeg fjernet filen og her er min log:

Logfile of HijackThis v1.97.7
Scan saved at 11:05:21 PM, on 5/5/2004

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
C:\Programmer\TGTSoft\StyleXP\StyleXPService.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_04\bin\jusched.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Sonic\Update Manager\sgtray.exe
C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
C:\PROGRA~1\B'SCLI~1\Win2K\BSCLIP.exe
C:\Programmer\Logitech\MouseWare\system\em_exec.exe
C:\Programmer\SlySoft\AnyDVD\AnyDVD.exe
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\Programmer\TGTSoft\StyleXP\StyleXP.exe
C:\valve\steam\steam.exe
C:\Programmer\Gigabyte\Gigabyte Windows Utility Manager\gwum.exe
C:\Programmer\TEXTware\HotKey\TWALINK.EXE
C:\Programmer\3\Mobilt modem\autoupdate_srv.exe
C:\Programmer\WinZip\WZQKPICK.EXE
C:\WINDOWS\system32\NOTEPAD.EXE
C:\WINDOWS\System32\inetsrv\inetinfo.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\AdvTools\NPROTECT.EXE
C:\WINDOWS\System32\snmp.exe
C:\Documents and Settings\Jacob Wulff\Skrivebord\hijack\hijackthis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.boligpladsen.dk/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://safesearch.panoramicit.com
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = http://adblock.linkz.com/abho/bandsearch.abs
O2 - BHO: (no name) - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {A09790E7-DD00-4A83-B632-5B563423CFBB} - C:\Programmer\PopupKillerTracksEraser\PopupKillerIEDLL.dll
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: MSN Toolbar - {BDAD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\MSN Toolbar\01.01.1601.0\da\msntb.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Logitech Utility] Logi_MwX.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_04\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [StorageGuard] "C:\Programmer\Fælles filer\Sonic\Update Manager\sgtray.exe" /r
O4 - HKLM\..\Run: [zBrowser Launcher] C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ICQ Lite] C:\Programmer\ICQLite\ICQLite.exe -minimize
O4 - HKLM\..\Run: [B'sCLiP] C:\PROGRA~1\B'SCLI~1\Win2K\BSCLIP.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Microsoft QMGR] msnqmgr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [CloneDVDElbyDelay] "C:\Programmer\Elaborate Bytes\CloneDVD\ElbyCheck.exe" /L ElbyDelay
O4 - HKLM\..\Run: [Advanced Tools Check] C:\PROGRA~1\NORTON~1\AdvTools\ADVCHK.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [AnyDVD] "C:\Programmer\SlySoft\AnyDVD\AnyDVD.exe"
O4 - HKLM\..\RunServices: [Microsoft QMGR] msnqmgr.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [STYLEXP] C:\Programmer\TGTSoft\StyleXP\StyleXP.exe -Hide
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "c:\valve\steam\steam.exe" -silent
O4 - HKCU\..\RunOnce: [ICQ Lite] C:\Programmer\ICQLite\ICQLite.exe -trayboot
O4 - Startup: Genvej til lektier.lnk = C:\Documents and Settings\Jacob Wulff\Dokumenter\Skole\lektier.txt
O4 - Global Startup: gwum.lnk = C:\Programmer\Gigabyte\Gigabyte Windows Utility Manager\gwum.exe
O4 - Global Startup: HotKey.lnk = C:\Programmer\TEXTware\HotKey\TWALINK.EXE
O4 - Global Startup: Mobilt modem Update Agent.lnk = C:\Programmer\3\Mobilt modem\autoupdate_srv.exe
O4 - Global Startup: WinZip Quick Pick.lnk = C:\Programmer\WinZip\WZQKPICK.EXE
O8 - Extra context menu item: &Google Search - res://C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\googlenav.dll/cmsearch.html
O8 - Extra context menu item: Backward &Links - res://C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\googlenav.dll/cmbacklinks.html
O8 - Extra context menu item: Cac&hed Snapshot of Page - res://C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\googlenav.dll/cmcache.html
O8 - Extra context menu item: Si&milar Pages - res://C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\googlenav.dll/cmsimilar.html
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console (HKLM)
O9 - Extra button: AdBlock (HKLM)
O9 - Extra button: Opslag (HKLM)
O9 - Extra button: ICQ Lite (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: ICQ Lite (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: AdBlock Configuration (HKLM)
O9 - Extra button: Messenger (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Messenger (HKLM)
O14 - IERESET.INF: START_PAGE_URL=http://safesearch.panoramicit.com
O16 - DPF: {00B71CFB-6864-4346-A978-C0A14556272C} (Checkers Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/msgrchkr.cab
O16 - DPF: {166B1BCA-3F9C-11CF-8075-444553540000} (Shockwave ActiveX Control) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/director/sw.cab
O16 - DPF: {2917297F-F02B-4B9D-81DF-494B6333150B} (Minesweeper Flags Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MineSweeper.cab
O16 - DPF: {33564D57-0000-0010-8000-00AA00389B71} - http://download.microsoft.com/download/F/6/E/F6E491A6-77E1-4E20-9F5F-94901338C922/wmv9VCM.CAB
O16 - DPF: {54B52E52-8000-4413-BD67-FC7FE24B59F2} (EARTPatchX Class) - http://files.ea.com/downloads/rtpatch/v2/EARTPX.cab
O16 - DPF: {6CB5E471-C305-11D3-99A8-000086395495} (Google Activate) - http://toolbar.google.com/data/da/big/1.1.62-big/GoogleNav.cab
O16 - DPF: {8E0D4DE5-3180-4024-A327-4DFAD1796A8D} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsClient.cab
O16 - DPF: {93829908-07C2-44A2-95DB-F78F201A9B48} (AdBlock APInstaller Class) - http://adblock.linkz.com/APHelper.dll
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.bgbank.dk/html/activex/e-Safekey/BG/e-Safekey.cab
O16 - DPF: {E87F6C8E-16C0-11D3-BEF7-009027438003} (Persits Software XUpload) - http://www.aspupload.com/xupload/XUpload.ocx
Avatar billede 120100520492 Nybegynder
05. maj 2004 - 23:42 #25
Format c:
Avatar billede victor-1 Nybegynder
05. maj 2004 - 23:44 #26
Hva' er det for noget lal, at fyre af ?

Lyt ikke til det - vent på "andersenph" :)
Avatar billede jwulff Nybegynder
09. maj 2004 - 16:27 #27
andersenph -> hva siger du til loggen nu?
Avatar billede jwulff Nybegynder
21. juni 2004 - 23:34 #28
Andersenph????
Avatar billede andersenph Nybegynder
22. juni 2004 - 07:23 #29
Så er din log ren og du kan godt slå din systemgendannelse til og husk at skjule dine filer igen, så du ikke kommer til at slette en vigtig fil.
http://www.eksperten.dk/artikler/144
http://www.eksperten.dk/artikler/254
Her er lidt læsning om sikker surfing på nettet.

Undskyld jeg ikke svarede før nu, men jeg har altså også andre ting at foretage mig....
Sove for eksempel *GG*
Avatar billede zetn Nybegynder
22. juni 2004 - 09:53 #30
....tak -smid et svar
Avatar billede jwulff Nybegynder
22. juni 2004 - 10:12 #31
Tak zetn... :)

Ja smid et svar andersenph.... :)