Avatar billede exo Nybegynder
05. maj 2004 - 14:10 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

CPU-brug 100% pga. AVSERVE.exe?

Hej allesammen!

Når jeg starter min computer så kører den rigtig langsomt og når jeg så trykker CTRL + ALT + DEL så viser den i
"Windows Jobliste->Processer"
At AVSERVE.exe bruger rigtig meget CPU-brug så meget at den kommer helt op på 100% når jeg så afslutter det så kommer det ned på de 5-20% som det normalt skal være på.

Skal lige siges jeg har Windows XP professionel.

Hvad skal jeg gøre?

mvh. exo!
Avatar billede majsmarken Nybegynder
05. maj 2004 - 14:13 #1
gå ind i start>kør> og skriv "msconfig" prøv her at kigge under "start" og se om den fil du omtale eventuelt skulle ligge der... fjern fluebenet hvis det gør...
Avatar billede rosenberg Nybegynder
05. maj 2004 - 14:16 #2
Avatar billede rosenberg Nybegynder
05. maj 2004 - 14:21 #4
Jep... der har været en del spg om det, her på e.dk de sidste par dage.. ;)
Avatar billede exo Nybegynder
05. maj 2004 - 14:44 #5
ok det med start er nu fjernet og har downloadet det fra f-secure og det er væk!
tak for hjælpen!

jer der har svaret, lav svar!
Avatar billede majsmarken Nybegynder
05. maj 2004 - 14:47 #6
mig mig
Avatar billede rosenberg Nybegynder
05. maj 2004 - 14:53 #7
;)
Avatar billede rosenberg Nybegynder
05. maj 2004 - 15:32 #8
Var det sasser så ville jeg lige downloade stinger. Bare for at være på den sikre side... ;)