Avatar billede cutehobbes Nybegynder
05. maj 2004 - 12:08 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Admin konto deaktiveret

Hejsa,

af en eller anden grund har jeg dummet mig.. admin kontoen er blevet deaktiveret og nu kan jeg ingenting =(
Jeg er ved at overveje at formatere - men er der andre muligheder?
Avatar billede the_legend Nybegynder
05. maj 2004 - 12:16 #1
kan du evt. starte den i fejlsikret tilstand og rette det? Ved ikke omdet er en løsning men prøv.
Avatar billede cutehobbes Nybegynder
05. maj 2004 - 12:18 #2
det var også min første tanke, men har ikke prøvet. Jeg prøver nu..
Avatar billede cutehobbes Nybegynder
05. maj 2004 - 12:22 #3
Det kan ikke lade sig gøre - tjenesten workstation er ikke startet og startes først når en admin logger på :)
Avatar billede fyrrebakken Nybegynder
05. maj 2004 - 12:38 #4
Er det admin eller administrator kontoen du har lukket?
Avatar billede cutehobbes Nybegynder
05. maj 2004 - 12:38 #5
Det er administrator kontoen
Avatar billede jpvj Nybegynder
05. maj 2004 - 12:40 #6
Hvordan fik du helt præcist gjort det??
Avatar billede cutehobbes Nybegynder
05. maj 2004 - 12:41 #7
Jamen jeg skulle en hel masse på en gang og så gik det ret hurtigt.. og jeg fik sat en flueben i Kontoen er deaktiveret og ok og genstart og vupti så kunne jeg jo ikk logge på.
Avatar billede fyrrebakken Nybegynder
05. maj 2004 - 12:42 #8
Har du adgang til netværk?

Eller er der andre administratorer på PC'en?
Avatar billede cutehobbes Nybegynder
05. maj 2004 - 12:43 #9
Nej, ingen andre administrator... =(
Avatar billede serverservice Praktikant
05. maj 2004 - 13:36 #10
Avatar billede serverservice Praktikant
05. maj 2004 - 13:37 #11
Nej den her først - en guide fra john stigers http://www.eksperten.dk/spm/449839
er vist det nemmeste. så vidt jeg ved
Avatar billede prohi-fi Nybegynder
05. maj 2004 - 16:26 #12
Du kan også genoprette administratorkontoen med Ultimate Boot CD. Den kan du finde her:http://www.ultimatebootcd.com/
Avatar billede cutehobbes Nybegynder
05. maj 2004 - 20:41 #13
Tusind tak for de gode forslag - jeg valgte dog at formatere... dader var en på mit job der sagde det ikke kunne lade sig gøre. =(
Derfor kan jeg ikke afprøve jeres løsningsforslag og jeg håber da også at jeg ikke får brug for det i fremtiden *GGGG*