Avatar billede smyns Nybegynder
04. maj 2004 - 21:41 Der er 6 kommentarer

PartitionMagic 8.0

Jeg har installeret PartitionMagic 8.0 på min computer. Jeg har 2 diske. Når jeg forsøger at åbne programmer kommer der en fejlmeddeelse: Error #90
EZ-Drive has been detected on drive 1, but is corrupt. Run the EZ-Drive setup diskette to correct this problem. Når jeg ok kom der en anden boks: Init failed: Error 87. Unable to initializ the engine. Jeg har ikke den diskette der er beskrevet. Hjælp hvad skal jeg stille op, er der ikke en der kan hjælpe mig.
Smyns
Avatar billede haverslev Novice
04. maj 2004 - 21:58 #1
Mener det hører til Western digital harddiske, har du kørt et program fra dem, for at få adgang / formatere større HD > 128GB i XP ?.
Det er en diskette a la Maxtor`s Max blast.
Avatar billede smyns Nybegynder
04. maj 2004 - 22:07 #3
Nej det har jeg ikke. Mine 2 harddrive er Maxtor 7200 RPM, og jeg har installeret programmet max blast.
Myns
Avatar billede haverslev Novice
04. maj 2004 - 22:13 #4
Avatar billede smyns Nybegynder
04. maj 2004 - 22:24 #5
Hej haverslev.
Fejlen opstod efter jeg installerede max blast.
Myns
Avatar billede haverslev Novice
05. maj 2004 - 20:54 #6