Avatar billede cordex Nybegynder
04. maj 2004 - 20:45 Der er 4 kommentarer

Midi til WAW

Jeg Har en del melodier i Midi Som jeg gerne vil have lavet om til WAW/mp3 eller lign. ?  Nogen der ved hvilket program(mer) jeg skal bruge ?!??
Avatar billede cjhansen Nybegynder
04. maj 2004 - 21:09 #1
Her er en mulighed. Det er en demo, men prøv selv at søg på midi to wav.
http://download.com.com/3000-2170-10226946.html?tag=lst-0-17

Mvh

Cjhansen
Avatar billede cordex Nybegynder
04. maj 2004 - 21:11 #2
Har jeg prøvet kan ikk finde noget,, Det program kan jeg ikk få til at virke
Avatar billede norbert Nybegynder
04. maj 2004 - 22:00 #3
http://www.midi2wav.com/
Prøv denne.
Hvis du har et almindeligt optagerprogram, burde du kunne optage det uden problemer. Dvs. du spiller din midi og sætter dit optagerprogram til at optage samtidig. Det er sådan jeg plejer  at gøre..
Men prøv den demo jeg henviser til
Held og lykke
Norbert :-)
Avatar billede hcma Novice
05. maj 2004 - 01:43 #4
Nero, Easy CD & DVD Creator  o.s.v.